Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Взривяващи мазнините НІІТ тренировки – Втора част: Плиометрична кутия или пейка

Взривяващи мазнините НІІТ тренировки – Втора част: Плиометрична кутия или пейка

Взривяващи мазнините НІІТ тренировки – Втора част: Плиометрична кутия или пейка - изображение

<<< Към първа част

Във втората част от нашите високоинтензивни тренировки за взривяване на мазнините ще използваме плиометрични кутии във фитнеса или пейките в парка (според желанието ви). Да започваме!

Бърпи със скок върху кутия – 16 минути

Ако класическото бърпи не ви се струва достатъчно предизвикателно, опитайте варианта му със скок върху плиометрична кутия или пейка! Започнете с динамична загрявка, като например клекове, напади и разтягане на прасците, а след тренировката направете стречинг на бедрата, за да охладите мускулите.

Начин на изпълнение на бърпито върху кутия е следният:

  • Застанете пред кутията, на около 60 сантиметра от нея!
  • Клекнете и поставете ръцете си върху земята!
  • Скочете и изтласкайте краката си назад!
  • Изтласкайте краката си обратно до клек, след което скочете върху кутията!
  • Върнете се на земята и преминете към следващото повторение!

Направете възможно най-много повторения за 1 минути, след което починете за 1 минута! Направете 8 серии!

НІІТ върху кутия – 20 минути

За тази тренировка се използва пейка, лежанка или ниска кутия. Изпълнете всяко упражнение по 1 минута, последвано от 1 минута почивка:

>>> КЪМ ТРЕТА ЧАСТ

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЗдравни съветиЛюбопитноДиетиЛайфстайлХранене при...НовиниТестовеАлтернативна медицинаРецептиПсихологияЛеченияИсторияБотаникаКалкулаториПроизводители