Начало Спорт Влез във форма Упражнения Фитнес и Културизъм Джудо премятане на долен скрипец за коремна мускулатура

Джудо премятане на долен скрипец за коремна мускулатура

Джудо премятане на долен скрипец за коремна мускулатура - изображение

Джудо премятане на долен скрипец е едно слабо познато от широката фитнес общественост упражнение за корем, но причината, поради която му обръщам внимание е огромната му ефективност. При изпълнението му се засягат както правия коремен мускул, така и външните и вътрешните коси мускули. Това се дължи на факта, че самото упражнение включва два вида движения: свиване на тялото като при коремните преси и завъртане, подобно на „сечене на трупи“.

Начин на изпълнение

  1. Нагласете скрипецът на долна позиция и му закачете въже за ръкохватка

  2. Застанете странично на машината, с крака разтворени малко по-широко от широчината на раменете, държейки въжето с 2 ръце.

  3. Сложете въжето на едното си рамо и изпълнете движение, все едно се опитвате да направите джудо премятане (когато въжето е на дясното ви рамо, завъртете раменния пояс наляво, наведете се към земята надолу и наляво – движението е диагонално).

  4. Изправете се и повторете движението до отказ.

  5. Повторете и на другата страна, като движенията се изпълняват огледално на описваните.

Изпълнявайте движенията бавно и в долна позиция задържайте за кратко, за да се получи още по-добро напомпване на мускулите.

Кога да се използва упражнението?

Джудо премятането на долен скрипец може да се включи без колебания в тренировъчната ви програма за корем, а освен това то е изключително подходящо и за използване в ролята на активна почивка между сериите от силовата ви тренировка.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиСнимкиЛайфстайлЛеченияДиетиАлтернативна медицинаПсихологияАнкетиТестовеСпециалистиХранене при...ИнтервютаНовиниМедицински изследванияОрганизацииКлинични пътекиНормативни актовеИсторияБотаника