Начало Спорт Влез във форма Упражнения Йога Йога упражнения за по-добър сън

Йога упражнения за по-добър сън

Йога упражнения за по-добър сън - изображение

Забравете за сънотворните лекарства и за броенето на овце, следващите йога упражнения ще ви помогнат за по-лесното преминаване в страната на сънищата. Тези лесни движения ще успокоят тялото и ума ви, като най-хубавото е, че можете да ги правите дори и в леглото.

Релаксация с главата надолу

relaksaciya-s-vdigane-krakata

Време за изпълнение от 30 секунди до 2 минути

  1. Седнете с лице към стената, като седалищните ви части трябва да са на около 15 сантиметра от нея.

  2. Легнете и изпънете краката си върху стената.

  3. Ако усещате прекалено изпъване на прасците, плъзнете дупето си по-далече от стената.

  4. Оставете ръцете си да почиват встрани от тялото, с длани сочещи нагоре. Дишайте бавно и спокойно, усещайки разтягането в задната част на бедрата ви.

Туистове от седеж с кръстосани крака

tuist-s-krastosani-kraka

Време за изпълнение: 2-3 минути

  1. Седнете в леглото с кръстосани крака и издишайте, докато поставяте дясната си ръка върху лявото си коляно, а лявата ръка върху леглото зад опашната кост.

  2. Внимателно завъртете торса си наляво.

  3. Погледът ви трябва да следва въртенето на торса.

  4. Издишайте дълбоко, след което се върнете към центъра и повторете на противоположната страна.

Стречинг на нощната богиня

streching-noshtna-boginya

Време за изпълнение: 3-5 минути

  1. Легнете по гръб със свити колене

  2. Съберете стъпалата на краката си и разтворете коленете си възможно най-силно така, че да се получи формата на диамант.

  3. Ръцете са отпуснати на леглото.

  4. Ако усещате прекалено напрежение може да поставите възглавници под коленете си, за да ги повдигнете.

Поза дете

poza-dete

Време за изпълнение: 5-7 минути

  1. Застанете на колене и седнете удобно върху петите си.

  2. Изпънете тялото си напред, след което поставете челото си върху леглото.

  3. Спуснете гърдите си близо до коленете за по-голямо удобство, след което изпънете ръцете си напред.

  4. Задръжте в тази поза за определеното време, дишайки спокойно.

Люлка с прегръщане на коленете

lyulka

Време за изпълнение: 7-8 минути

  1. Легнете по гръб, свийте колене към гърдите и кръстосайте краката си в глезените.

  2. Прегърнете краката си приблизително около долната част на пищялите.

  3. Вдишайте дълбоко и се залюлейте опитвайки се да седнете, след това издишайте и се върнете в начално положение.

  4. Повтаряйте 1 минута, след което за 15 секунди изпънете краката и ръцете си от легнало положение. Приключете серията за определеното по-горе време и се пригответе за сън.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноАлтернативна медицинаЗдравни съветиСнимкиИнтервютаЗаведенияНовиниЛеченияАнкетиТестовеХранене при...ПсихологияСпециалистиДиетиМедицински изследванияИсторияБотаника