Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Спортна подготовка Кикбокс кардио тренировка

Кикбокс кардио тренировка на тежка боксова круша

Кикбокс кардио тренировка на тежка боксова круша - изображение

На работата на боксовата круша не винаги трябва да се гледа само от страна на подготовка за турнирите по бокс, кикбокс и останалите бойни спортове, но и като на начин за влизане в чудесна форма.

Днес ще ви покажа една високо октанова кардио тренировка, с която ще изгорите не само много калории, но също ще подобрите общото си физическо състояние, издръжливостта и представянето си във фитнес залата. И така, починете си от обичайните кардио занимания и се впуснете в изключително натоварващата кикбоксова тренировка за цялото тяло. Опитайте се да издържите 10 рунда, като почивката между рундовете е 45 секунди. Рундовете са с различна продължителност за начинаещите и за напредналите трениращи, като във всяко упражнение ще виждате продължителността му и сами ще можете да прецените дали сте от първите или от вторите.

Кикбокс кардио тренировка на тежка боксова круша

Скачане на въже

Начинаещи: Рунд 15 секунди

Напреднали: Рунд 2 минути

Джъмпинг Джак


Начинаещи: 10 повторения

Напреднали: 20 повторения

Тръстърс


Начинаещи: 10 повторения

Напреднали: 20 повторения

Алпинист

Начинаещи: 10 повторения

Напреднали: 20 повторения

Лицеви опори

Начинаещи: 15 повторения

Напреднали: 30 повторения

Удари с ръце на боксова круша – ляв и десен прав, ляво и дясно кроше, ъперкът

Начинаещи: 15 секунди

Напреднали: 2 минути

Удари с крака на боксова круша – фронт кик, маваши гери, коляно и спининг бек кик

Начинаещи: 15 секунди

Напреднали: 2 минути

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортХранене при...Здравни съветиЛюбопитноЛайфстайлСнимки