Начало Спорт Влез във форма Упражнения Фитнес и Културизъм Кръстосани коремни преси върху босу топка

Кръстосани коремни преси върху босу топка

Кръстосани коремни преси върху босу топка - изображение

Днес ще ви покажа едно страхотно упражнение за коремно-мускулния корсет, което се изпълнява върху босу топка. Този фитнес уред вече се среща във все повече фитнес зали и е чудесен за усложняване на голяма част от упражненията, тъй като върху тази полу-топка се работи освен за всичко друго, но и за баланс. Упражнението се нарича кръстосани коремни преси върху босу топка и включването му във вашия тренировъчен сплит ще ви донесе изключително много ползи. То работи директно за всички коремни мускул, включително и малките балансиращи такива, а като синергисти се включват и бедрените мускули, тъй като нестабилната повърхност на босу топката ще ви принуди освен върху упражнението, да се фокусирате и върху балансирането.

Как се изпълнява движението:

  1. Седнете върху топката, но в предната й част, за да можете когато легнете назад, гърба ви да застане в най-високата част на полукълбото!

  2. Поставете дясната си ръка зад врата, а лявата вдигнете над главата!

  3. Левият ви крак остава свит и стъпил на земята, докато десния се повдига леко и се изпъва.

  4. Легнете назад, пазейки баланс с левия си крак, като изпънатите ви ръка и срещуположен крак трябва да образуват права линия!

  5. Направете коремна преса с едновременното повдигане на ръката и крака, като в крайната фаза се стремете да докоснете с върха на пръстите глезена на крака!

  6. Върнете се в начална позиция и повторете!

  7. След като приключите с повторенията, сменете позицията на краката и на ръцете и извършете същите движения!

Направете 3-4 серии с по 10 повторения на всяка страна!

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиСнимкиЛайфстайлЛюбопитноДиетиАлтернативна медицинаЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти