Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Спортна подготовка „Олимпийска“ кондиционна тренировка от фигурното пързаляне, за изграждане на страхотно тяло

„Олимпийска“ кондиционна тренировка от фигурното пързаляне, за изграждане на страхотно тяло

„Олимпийска“ кондиционна тренировка от фигурното пързаляне, за изграждане на страхотно тяло - изображение

Може да ви се струва, че единствената тренировка на фигуристите е върху леда, но това не е така, тъй като те се нуждаят от изключителна сила и стабилност, за да могат те да се въртят, да скачат и да се приземяват безпроблемно върху леда. Днес ще ви представим тренировката, която правят олимпийския отбор по фигурно пързаляне на САЩ.

Загрявка – изпълнява се в две серии

Упражнения

  • Клек – 10 повторения
  • Напади с ходене – 5 повторения на крак
  • Коремни преси с кръстосано докосване на пръстите на ръцете и краката – 10 повторения на страна
  • „Подочистач“ със свити колене – 10 повторения на страна
  • Статичен бедрен мост – задръжте за 20 секунди

Същинска тренировка – повторете кръга 3 пъти

Почивайте по 2 минути между кръговете, като увеличавате интензивността във всеки следващ, или намалете почивката!

Упражнения

  • Клек – 20 повторения
  • Плиометрични лицеви опори (с ръце върху пейка) – 20 повторения
  • Планк – 30-45 секунди
  • Джъмпинг Джак – 20 подскока
  • Напади с ходене – 10 на крак
  • Супермен – 15 повторения
  • Коремни преси – 20 повторения
  • Подскоци на един крак с четвърт завъртане – 4 по посока на часовниковата стрелка и 4 обратно на часовниковата стрелка за всеки крак
  • Алпинист – 10 повторения на крак
  • Страничен напад – 10 повторения на крак
  • Лицеви опори с тясно поставяне на ръцете и с повдигнат 1 крак – 10 повторения на крак
  • Коремни преси „Въздушен велосипед“ – 15 повторения на всяка страна
  • Бърпи – 8 повторения
  • Кръстосани напади (вариация на класическите, но предния крак се кръстосве пред задния) – 10 на крак

Охлаждаща серия

Тук се прави статично разтягане, задържате в стречинг позиция за 10 бавни отброявания! Опитайте се да разтегнете всички мускули в тялото!

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлАлтернативна медицинаЗдравни съветиЛюбопитноДиетиРецептиХранене при...СнимкиНовини