Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Програма за отслабване за 3 месеца - Първи ден

Програма за отслабване за 3 месеца - Първи ден

Програма за отслабване за 3 месеца - Първи ден - изображение

Това е една уникална програма, която е предназначена за увеличаване интензивността на сърдечния ритъм и повишаване на метаболизма, което стимулира загубата на мазнини и създаването на чиста мускулна маса.

Тренира се всеки ден от седмицата или най-малко 6 пъти, за да се постигнат оптимални резултати. Прави се за три месеца и води до такъв стрес на тялото, че то гори мазнини с уникално бързи темпове. Крайният резултат е бърз мускулен растеж и сила и доста по-малка цифра на кантара. Програмата трябва да се следва стриктно и ще получите мечтаната фигура. Използват се всички уреди и свободни тежести, както и само масата на собственото тяло, както и кардио упражнения, за да се постигне желания резултат.

Упражненията, като китайската почивка се правят не за брой повторения, тъй като реално не се прави движение, а трябва да се стои неподвижно за 60-90 секунди.

Първи ден – крака и корем

КардиоКрос тренажор15 мин  

Крака

горна

част

Клекове с

с изпънат крак

 203
Гръб

Клекове със

завъртане и 

изпънат крак

 -3

Крака

горна

част

Скокове и

клякания

 203

Крака

долна

част

Повдигане на

пръсти

 203

Крака

горна

част

Клякане с 

ръца зад врат

 203
Корем

Коремни преси

с утежнение

 183
Корем

Коремни преси

с вдигнати

крака на основа

 183
Корем

"Сечене на трупи"

на горен скрипец

 183
Корем

Вдигане на крака

от висок лост

 183
КардиоКрос тренажор25 мин  

 Следва продължение:

Втори ден - Гърди и корем

Трети ден - Ръце и корем

Четвърти ден - Гръб и корем

Още по темата:

3.7, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноСнимкиЗдравни съветиСоциални грижиОрганизацииИсторияНовиниНормативни актовеХранене при...Алтернативна медицинаДиетиРецептиТестовеБотаникаКалкулаториПроизводителиЛечения