Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Сгъване за бицепс на горен скрипец

Сгъване за бицепс на горен скрипец

Сгъване за бицепс на горен скрипец - изображение

Сгъване за бицепс на горен скрипец е едно много добро упражнение, което е почти непознато на начинаещите бодибилдери. Много добре изолира само мускулите, за които се работи и това води до развиване на голяма сила в бицепсите и до увеличаване на обема им. За изпълнението му се изисква скрипец и лежанка. Може да се използва както от начинаещи, така и от средно-напреднали.

Стъпки за изпълнение на сгъването за бицепс на горен скрипец

  • Поставете лежанка до скрипеца и сложете къс лост

  • Хванете лоста, издърпайте скрипеца надолу и легнете върху лежанката с глава към машината.

  • Дръжте лоста с подхват (с длани обърнати към лицето ви)

  • Започнете да издърпвате скрипеца към лицето ви, като движението идва от лактите. Старайте се да не движите раменете си и при долно положение задържайте за секунда, за да се получи изгаряне на мускулите.

  • Направете 4 серии, като повторенията за до отказ

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноАлтернативна медицинаСнимкиЛайфстайлПсихологияЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти