Начало Спорт Влез във форма Упражнения Кардио Скокове със свиване на коленете към гърдите

Скокове със свиване на коленете към гърдите

Скокове със свиване на коленете към гърдите - изображение

Скокове със свиване на коленете към гърдите е едно чудесно упражнение за прасците, бедрата, седалищните мускули и корема, а освен това може да ви осигури и едно невероятно кардио изживяване, изгарящо голямо количество калории.

Бедрата и коремът се натоварват най-силно при скокът, а седалищните мускули и прасците при приземяването. Работата на толкова много мускулни групи със сигурност гарантира огромен разход на кислород и изгаряне на енергия.

Как се изпълняват скоковете със свиване на коленете към гърдите

  1. Застанете изправени с крака на широчината на раменете, ръцете са странично на тялото, гърба е изправен.

  2. Леко залюлейте ръцете, за да подпомогнете скока, приклекнете и скочете високо, свивайки колене към гърдите.

  3. При привършването на летателната фаза, бързо изпънете крака и се приземете възможно най-меко.

  4. Направете 3 серии, като повторенията трябва да са възможно най-много в рамките на 20, 20 и 15 секунди съответно за всяка.

  5. След известно време ще усетите, че времето ви идва недостатъчно, което означава, че трябва да увеличите времето на всяка серия толкова, че при последната мускулите ви да изгарят и да усещате, че въздухът почти не ви достига.

 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиЛайфстайлАлтернативна медицинаМедицински изследванияСнимкиНовиниСпециалистиКлинични пътекиЗаведенияЛеченияАнкетиТестове