Начало Спорт Влез във форма Упражнения За бременни Степ аеробика за бременни

Степ аеробика за бременни

Степ аеробика за бременни - изображение

Степ аеробика за бременни е едно много добро упражнение за укрепване на бедрата и на техните сгъвачи, както и на седалищните мускули. Необходимо ви е единствено леко издигната и стабилна платформа, като спокойно можете да използвате и стъпало от стълбите на жилището ви.

Техника на изпълнение (вижте и на снимката)

  1. Първата стъпка е заставане пред стъпалото, с леко разтворени крака. Ръцете ви трябва да стоят свободно до тялото ви.

  2. Дръжте гърба си изправен и стъпете с левият крак върху стъпалото.

  3. Повдигнете се бавно и поставете и двата си крака върху стъпалото.

  4. Свалете първо десният си крак, а след това и левия с бавни и контролирани движения.

  5. Застанете отново в начална позиция.

Повторете това действие 20-30 пъти, като всеки път сменяте водещия в началото крак.

Важно е да запомните!!!

Поддържайте тялото си изправено, тъй като така най-слабо ще натоварите долната част на гърба си.

Алтернативи

Ако упражнението ви е твърде лесно, можете да промените интензивността или височината на стъпалото. Също така можете да вземете тежести в двете си ръце, за да се увеличи допълнително натоварването. Внимавайте, тежестите трябва да са еднакви, в противен случай ще натоварите излишно кръста си.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиЛайфстайлЛеченияИсторияСоциални грижиКлинични пътекиАлтернативна медицинаСнимкиНовиниЗдравни проблемиМедицински изследванияПроизводителиСпециалистиНормативни актовеХранене при...ИнтервютаБотаникаЗаведения