Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За мускулна маса Суперсерии за сила с тежестта на тялото

Суперсерии за сила с тежестта на тялото

Суперсерии за сила с тежестта на тялото - изображение

Ще ви представя днес една изключителна програма за сила, при която ще се използват суперсерии от упражнения само с тежестта на тялото. Техниката за комбиниране на антагонистични упражнения не е само за културистите, тя се използва и от всички атлети. Просто вземете всичките си любими упражнения, комбинирайте ги така, че да са групирани по двойки за срещуположни мускули (например бицепс – трицепс, гръб - гърди) и ги изпълнявайте успоредно. Следващите суперсерии са предназначени за изпълнение навън, като можете да ги използвате когато искате да избягате от фитнес залата.

Суперсерия 1: Лицеви опори и обратно гребане

Тази комбинация ангажира множество стабилизиращи мускули в допълнение към основните, които се натоварват при двете упражнения. Това означава, че тренирате за тези мускули индиректно. Тази суперсерия ще ви даде едно много добро ускорение на растежа.

Съвет: Можете да увеличите или намалите натоварването, като промените ъгълът на тялото си.

Суперсерия 2: Кофички и набиране на лост

Това е още една „убийствена“ комбинация, която може да ви помогне за постигането освен на сила, но и на чудесен релеф. Тя е едно чудесно допълнение към предходната суперсерия. Дори само с тези двете можете да направите пълна и пълноценна тренировка за горната част на тялото. За мнозина от инструкторите, това се „Вечните суперсерии“, използвани от много от великите културисти.

Съвет: Преди да започнете да използвате тази суперсерия, трябва да можете да правите по 5 чисти повторения от двете упражнения, преди да минете на това по-високо ниво. За да свикнете с кофичките, първо ги правете с ръце поставени на ръба на пейка, а краката са на земята.

Суперсерия 3: Силово набиране и клек с изпънат крак (пистолетен клек)

Запитвали ли сте се, ако се наложи да изберете само две упражнения, които да използвате в остатъка от вашия живот, кои ще бъдат те? Аз бих избрал силовото набиране и клековете с изпънат крак. Тези две упражнения са достатъчни да осигурят на всеки един мускул от тялото силно натоварване. Единственото нещо, от което се нуждаете е сила, за да можете да ги изпълнявате поне по 1 повторение от тях.

Съвет: Ако не сте в състояние да изпълнявате самостоятелно упражненията, опитайте суперсерията с помощта на тренировъчен партньор.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлСнимкиЛюбопитноЗдравни съветиРецептиХранене при...ЛеченияНовиниКлинични пътекиИсторияКалкулаториПроизводителиСпециалисти