Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Тайните на коремната преса от най-атлетичните мъже в света

Тайните на коремната преса от най-атлетичните мъже в света

Тайните на коремната преса от най-атлетичните мъже в света - изображение

Събираме на едно място съветите на някои от най-яките звездни личности, за да ви помогнем да постигнете релефен корем и да го задържите такъв за цял живот.

Повечето мъже мразят да свалят килограми, това е против техните нагласи – те обикновено искат да трупат качествена мускулна маса и да повишават силата си. За съжаление, голямата част от мъжете са по-добри в покачването на килограми, но дължащи се на мазнините, а не на повишената мускулна маса.

И все пак, има една част от тялото, в която мъжете искат да отслабнат, а именно корема, за да се покажат плочките им.

Ако и вие сте от хората, които искат изваяна коремна преса, вижте съветите на хората, които знаят как да я постигнат и задържат за дълго! Тук ще намерите препоръки на звезди от ранга на Тери Крю, Хю Джакман, Джейсън Стейтъм, известни треньори и състезатели в различни дисциплини. Вижте и техните тренировки, хранене и мотивиращи съвети!

Тери Крю

Не показвай страх

В квартала, в който съм израснал, ставаше все по-трудно и по-трудно да се живее, и когато играехме американски футбол на улицата или в парка, винаги се намираха няколко възрастни мъже, които да искат да се включат в мачовете ни.“ - спомня си актьора и бивш играч по американски футбол. „Може би те просто искаха да се върнат в детските си години, но те не разбираха, че на нас ни беше трудно да играем срещу тях, предвид това, че бяха по-големи и силни от нас.

Бяхме изправени пред дилемата или да растем бързо и да ставаме по-силни, дори повече от тези възрастни мъже, за да спечелим тяхното уважение, или да спрем да играем и да се крием по домовете си. Много от приятелите ми знаеха, че това не е за тях и се отказаха, но аз бях от обсебен от собствената си вътрешна мантра и не показах страх пред трудностите. Мислех си: Аз съм достатъчно голям, достатъчно силен и по-бърз от тях! Ако те ме победят днес, аз утре пак ще съм тук и ще дам още повече от себе си, за да измъкна победата!

Ето така, аз постепенно сам открих най-важния принцип на атлетичното тяло, а именно, че трябва да си упорит и никога да не се отказваш. Ако мислите позитивно и влагате всичко от себе си в тренировките, тогава всичко е възможно.“

Джейк Джиленхол

Заредете правилно вашата тренировка

В рамките на подготовката му за филма „Обратен гард“, Джиленхол се храни между 6 и 7 пъти. Неговото меню съдържа много яйца, пилешко месо, риба, банани, ябълки, бадеми, какаови зърна, стафиди, годжи бери, ръжен хляб, макарони, кус-кус и картофи, както и много задушени зеленчуци и салата – авокадо, домати, броколи и други тъмно зелени зеленчуци. Нищо не се пържи и е възможно най-естествено. Той пие също така много вода.

Хю Джакман

Преминете след точката на пречупване

Когато бях малък, имах проблеми с гърба. Той се дължеше на рязкото ми израстване, близо 30 сантиметра за 1 година. Бях една 14-годишна върлина. Един ден играех крикет и рефлективно улових топката, но се разтегнах и извих толкова силно, че разкъсах всички мускули в основата на гръбначния стълб. От този ден нататък знаех, че трябва да поддържам мускулите си в постоянна добра кондиция, особено тези в ядрото.

Ето защо, когато трябваше да изиграя ролята на Върколака, аз започнах да тренирам много интензивно по час и половина във фитнеса, тъй като в противен случай имаше риск от сериозни травми при изпълнение на каскадите.

Поради тази моя травма от детството, когато правя лежанка, особено с големи тежести (често достигам до над 140 килограма), има една точка, която като достигна сякаш едната ми ръка блокира и не мога да вдигна щангата сам, и винаги молех партньора ми да ми помогне. Това не само ме изнервяше, просто ме вбесяваше. Опитвах ден след ден да премина сам през тази точка. И го направих.

Чейз Ътли, професионален бейзболист от НБЛ

Изхвърлете газираните напитки от менюто си

Аз стоя далеч от содата и газираните напитки като цяло. Единствената течност, която е включена в моето меню е водата. Мисля, че храненето е изключително важно и колкото по-здравословно се храните, толкова по-добре тялото ви реагира на спортните състезания.

Джейсън Стейтъм

Тренирайте бързо

„Можете да ходите на фитнес 6-7 пъти седмично, ако сте достатъчно глупави. Можете да тренирате по 1-2 часа и да не виждате никакви реални резултати, защото не сте достатъчно ангажирани с работата. Когато тренирате, тялото е като динамит. Можете да го докосвате цял ден с молива, но то няма да се взриви, но ако го ударите само веднъж с чук... бам! Именно това трябва да направите в залата. Тренирайте 30-40 минути здраво, вместо да се занимавате час и половина с глупости!

Шон Ти

Приемайте протеини като обезумели

„Лошите решения при храненето се правят най-често, когато сте гладни и нямате нищо здравословно за ядене в кухнята си. Затова заредете хладилника си със скариди! Това е моят най-предпочитан източник на чисти и нискокалорични протеини, които хвърлени върху скарата или в тигана са готови за консумация за 1-2 минути. Също така можете да заложите на пуешките и на пилешките гърди на скара, твърдо сварените яйца, в опитите си да постигнете желязна коремна преса.“

Новак Джокович

Заложете на безглутеновите храни

Какво е нужно, за да достигнеш до №1 в света на тениса? Според Джокович: „Много тренировки. Нерви от стомана. И... стриктна безглутенова диета, която изигра много важна роля в моя път към върха. По време на турнирите аз не ям нищо с глутен и преди време, се опитвах поне на 2 седмици да въвеждам глутенови храни, но тогава се чувствах като че цяла нощ съм пил уиски. Трудно ставах от леглото и се чувствах замаян. Задухът от детските ми години се върна. Чувствах се така, сякаш се будя с махмурлук. Според докторите, тялото ми само ми е подсказало, че е нетолерантно към глутена. От този момент нататък, аз го слушам. Слушайте го и вие, за да изглежда то така, както вие искате!

Ерик Ортън – професионален бегач

Не се опитвайте да правите прекалено тежки натоварвания

„Ключът към отслабването не е в това да тренирате по-дълго или по-тежко. Той е в това да работите умно.“ Ултрамаратонецът, който участва във филма „Родени да тичат“ знае много за екстремното бягане. „Не се претоварвайте, а давайте време на тялото си да се възстанови и да стане по-силно, а по време на почивката след тренировка се топят най-много мазнини.

Адам Розанте, треньор на звездите от Холивуд

Атакувайте килера си

„Вземете един голям чувал за боклук и изхвърлете всички вредни за вас храни в него. Тренирайте тежко, яжте чисто и се отървете от всички отпадъци, с които сте свикнали да се тъпчете. Към тях задължително спадат:

  • Желета и мармалади

  • Сладкиши

  • Чипсове

  • Сода

  • Гевреци и бял хляб

  • Сметана на прах

  • Соленки

  • Плодови закуски

  • Консервирани плодове и зеленчуци

  • Бял ориз и макаронени изделия

  • Пилешки хапки

  • Маргарин

Майкъл Оладжиде – треньорът на Адриана Лима

Наточете тялото си

„Да можете да тренирате тялото си без оборудване е изключително важно, особено ако имате натоварен график. За да извлечете максимума от вашата програма, вие трябва да я направите част от живота си. Ако мразите да бягате например, не включвайте бягането в тренировките си! Има други форми на кардиото, които можете да използвате. Заместете всички неща, които не обичате във фитнеса с такива, които ви карат да се забавлявате! Открийте упражненията, които ви вдъхновяват и се придържайте към тях! След това, вие ще си гарантирате резултатите, които търсите!  

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЗдравни съветиСнимкиЛюбопитноДиетиРецептиХранене при...Социални грижиНовини