Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За мускулна маса Тренировка за вътрешната част на гърдите

Тренировка за вътрешната част на гърдите

Тренировка за вътрешната част на гърдите - изображение

„Трудно трупам мускулна маса във вътрешната част на гърдите. Можете ли да ми кажете кои упражнения биха могли да ми помогнат да се справя в проблема?” Този въпрос често може бъде чут във фитнес залите. За да не се стига повече до него, реших да ви помогна и да ви покажа една от най-добрите тренировки за вътрешната част на гърдите.

По правило е добре да започнете с няколко комбинирани движения, които са подходящи за изграждане на мускулна маса. Колкото повече мускули участват в даденото упражнение, толкова по-голяма тежест ще можете да повдигнете, а така и мускулите се стресират по-силно, което води до бързия им растеж.

Тласкането на дъмбели и щанга не могат да стимулират добре мускулните влакна в близост до гръдата кост. Причината за това е една от функциите на вътрешната част на гърдите, а именно събирането на ръцете към средната линия на тялото, като при вдигането на щанга или дъмбели от лежанка, тази функция не се използва.

Ако наистина искате да ударите вътрешната част на гърдите, вие трябва да заложите на упражнения, при които не само изпъвате ръцете си пред гърдите си, но и преминавате с тях над средната част на тялото.

Тренировка за вътрешната част на гърдите

Упражнение Серии Повторения Почивка

Тласкане на щанга от лежанка

с изпозване на похвад (дланите 

са обърнати към лицето ви)

3 6-8 2 мин
Флайс с дъмбели 3 8-10 2 мин

Кръстосано издърпване на долен портален

скрипец (лявата ръка издърпва дясната 

ръкохватка и обратно, като ръцете се кръстосват 

пред гърдите)

 

3 на всяка

ръка

8-10 2 мин
Кросоувър на горен портален скрипец 3 12-15 1 мин

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноАлтернативна медицинаЗдравни съветиСнимкиХранене при...ЛайфстайлНовини