Начало Спорт Влез във форма Упражнения Тонус и бодър дух Тренировка за повишаване на енергията

Тренировка за повишаване на енергията

Тренировка за повишаване на енергията - изображение

Напрегнато ежедневие, работа, семейни задължения, търсене на време за приятелите, излизане вечер и още и още, започвате да се чувствате изморени и се чудите как да увеличите енергийните си нива, за да издържите на всичко това? Не е трудно, трябват да намерите само няколко минути на ден, за да презаредите.

Не е нужно да прекарвате по час и половина във фитнеса, за да получите желаните резултати. Ето защо ще ви предложим алтернативата, тъй като знаем, че за вас всяка минута е важна. Чрез комбинирането на няколко движения, вие ще активирате няколко мускулни групи едновременно, което ще донесе огромно предизвикателство за вашия метаболизъм. Така, за кратко време, вие ще започнете да изчиствате излишните мазнини и мускулатурата ви ще се изчисти, а в същото време повишаването на вашия пулс ще увеличи разхода на калории и значително ще увеличи издръжливостта ви, а така вие ще се чувствате сякаш презаредени с нови сили. Също така е доказано, че използването на посочените по-надолу упражнения увеличават изгарянето на калории дълго след приключването на тренировката (до около 24 часа).

Тренировката

 

 

  1. Ренегадско гребане: Вземете дъмбел във всяка ръка и застанете в позиция за лицеви опори! Стегнете средната част на тялото си и стабилизирайте бедрата си, след което вдигнете единия дъмбел към гърдите си, странично на тялото (лакътя ви се свива и изнася нагоре към тавана)! През цялото време бедрата ви трябва да са успоредни на пода. Задръжте тежестта за секунда, след което я спуснете обратно на земята и повторете същото движение с другата ръка! Това е едно повторение.

  2. Клек + раменни преси от стоеж: Вземете дъмбелите и застанете в изправено положение с леко разтворени крака и пръсти сочещи навън! Вдигнете тежестите на нивото на раменете, като дланите са успоредни една на друга! От тази позиция, клекнете докато бедрата ви застанат успоредно на пода, след което рязко се изправете и изпънете ръцете си нагоре, вдигайки дъмбелите над главата си. Бавно ги свалете до начална позиция и веднага преминете към следващото повторение!

  3. Люлка с дъмбел: Хванете малко по-тежък дъмбел с двете ръце и застанете в изправено положение с крака разтворени малко по-широко от широчината на раменете! Наведете се напред и задръжте дъмбела между краката си. Стегнете седалищните си мускули, изтласкайте бедрата си напред и залюлейте тежестта, вдигайки я на височината на раменете, държейки ръцете си изпънати през цялото време! При връщането на дъмбела отново го пренесете между краката ви! Продължете да го люлеете до постигане на посочените повторения!

  4. Бърпи: Застанете в изправено положение с леко разтворени крака! След това клекнете, бързо поставете ръце на пода и изтласкайте краката си назад с отскок, заставайки в позиция за лицеви опори! Направете една лицева опора, след което отново с отскок, но този път напред, приберете краката си към ръцете и веднага отскочете нагоре! При приземяването незабавно преминете към следващото повторение на описаните по-горе движения!

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноСнимкиСпортЗдравни съветиХранене при...ЛайфстайлНовиниАлтернативна медицинаДиетиРецептиЛеченияБотаника