Начало Спорт Влез във форма Физическа активност и спорт за здраве Тренировка за подвижност на раменния пояс с индийски бухалки

Тренировка за подвижност на раменния пояс с индийски бухалки

Тренировка за подвижност на раменния пояс с индийски бухалки - изображение

Индийските бухалки са едни от най-базисните и древни фитнес уреди, които се използват и до днес. Плавните въртеливи движения, извършвани с тях спомагат за повишаване на подвижността в горната част на тялото и могат да се използват както за превенция, така и за рехабилитация при травми в ставите. Особено са полезни за възстановяване на раменния пояс, тъй като той е най-уязвим при повечето видове тренировки.

Работата за постигане на по-добра подвижност включва висок брой повторения, които стимулират циркулацията на синовиалната течност, която смазва ставите.

Инструкции за тренировката

Изпълнете всяко едно от упражненията с индийски бухалки за 60 секунди, без да правите почивки между отделните движения. След като приключите кръга от 5 упражнения, починете за 1 минута, след което започнете вторият кръг.

Ето и упражненията (визуалното изпълнение можете да видите в клипа):

  • Прехвърляне на индийска бухалка с 1 ръка – 2 кръга х 60 секунди за всяка ръка;

  • Кръгове с външна ротация с 1 ръка – 2 кръга х 60 секунди за всяка ръка;

  • Кръгове с вътрешна ротация с 1 ръка – 2 кръга х 60 секунди за всяка ръка;

  • Люлка с вдигане на индийските бухалки над главата с две ръце – 2 кръга х 60 секунди;

  • Кръгове с държане на индийските бухалки над главата – 2 кръга х 60 секунди във всяка посока.

 

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛеченияЛюбопитноСнимкиХранене при...ЛайфстайлЗдравни съветиНовини