Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За мускулна маса Тренировка за ръце у дома

Тренировка за ръце у дома

Тренировка за ръце у дома - изображение

Не винаги остава време за посещение на фитнес залата, ето защо много от нас предпочитат вместо да пропуснат тренировъчния си ден, просто да си направят упражненията в домашни условия. Необходими са ви дъмбели, а с програмата Армагедон ще можете да напомпате мускулите си достатъчно добре.

Инструкции за изпълнение на програмата

Изпълнявайте между 8 и 15 повторения. За начало направете по 1 серия с леки тежести, а тази програма можете да използвате три пъти в седмицата, почивайки не повече от 2 дни.

Програмата

Раменни преси с дъмбели


Раменни повдигания на дъмбели под ъгъл от 45 градуса спрямо тялото


Обратен флайс с дъмбели от наклонен седеж


Трицепс екстензии с дъмбел над главата


Кофички за трицепс (ако нямате лостове, можете да използвате легло, стол или друга стабилна основа)


Лицеви опори с тясно разположени длани

Сгъване за бицепс с дъмбели


Комбинация от сгъване за бицепс и раменни преси


Сгъване за бицепс с въртене на китката

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлСнимкиСоциални грижиАлтернативна медицинаЛеченияАнкетиТестовеСпециалистиНовиниХранене при...