Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Тренировъчен комплекс с щанга за изгаряне на мазнини

Тренировъчен комплекс с щанга за изгаряне на мазнини

Тренировъчен комплекс с щанга за изгаряне на мазнини - изображение

Тренировките с щанга са един чудесен начин за сваляне на излишните килограми и за подобряване на кондицията на тялото. Комбинирането на две или повече упражнения в една серия без почивка (така наречените суперсерии) бързо води до покачване на мускулната маса, а щангите са един много добър вариант за тази цел.

Комплекси с щанга

По-надолу ще ви покажем една тренировъчна програма, която се състои от 4 различни комплекса от упражнения с щанга, като те са така съчетани, че да се правят едни след други без почивка, като се почива след всяка серия, по модела на кръговите тренировки.

Всяко упражнение се прави с не повече от 5 повторения, а самите серии са от 1 до 5. Почивките могат да бъдат от 2 до 5 минути, като по-дългите почивки се правят към края на тренировката, когато силата на трениращия намалява значително и той има нужда от по-дълго време за възстановяване.

Комплекс А Комплекс Б Комплекс В Комплекс Г
Вертикално гребане Мъртва тяга с широк хват Мъртва тяга Римска мъртва тяга

Щангистко обръщане

Щангистко повдигане 

до гърди

Щангистко изхвърляне

Гребане с щанга с наклон 

на торса напред

Щангистко изхвърляне Щангистко изхвърляне Раменни преси Щангистко изхвърляне
Клек с щанга

Раменни преси зад врат

с тласкък на краката

Клек с щанга Раменни преси
Раменни преси зад врат Клек с щанга над главата Раменни преси зад врат Клек с щанга

Гребане с щанга с наклон 

на торса напред

Гребане с щанга с наклон 

на торса напред

Добро утро Добро утро
* Всички упражнения са с активен линк, водещ към видео демонстрация

Между отделните упражнения можете да почивате за кратко, колкото да си поемете въздух, не без да оставяте щангата на земята или на стойката (тя задължително остава в ръцете ви). Всеки комплекс е така проектиран, че да се преминава по естествен начин от упражнение към упражнение, например в комплекс В, след последното повторение на раменна преса, лостът се поставя зад врата и се преминава в клека с щанга. Стремете се да завършите целия комплекс, без да оставяте щангата на земята, с изключение на упражненията, при които тежестта се вдига от пода!

Тренировъчен комплекс за 16 седмици

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноДиетиЛайфстайлХранене при...НовиниЗаведенияОбразованиеСоциални грижиОрганизацииИсторияНормативни актовеСнимкиТестовеАлтернативна медицинаРецептиПсихологияБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители