Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тренировъчна програма на звездите Тренировка за отслабване на Луси Лиу

Тренировка за отслабване на Луси Лиу

Тренировка за отслабване на Луси Лиу - изображение

За да поддържа перфектната си фигура, холивудската актриса Луси Лиу залага на програмата на дългогодишният си треньор Джаред Каплан. Упражненията в нея са изградени на базата на пилатес, но са модифицирани за по-голяма ефективност. За разлика от много други програми, тук не се броят повторения, а всяко движение се прави до отказ.

Вижте как поддържа своето тяло единият от „Ангелите на Чарли“:

Кънкьор

кънкьор

Целеви мускулни групи: корем, бедра, дупе, крака

  • Застанете в изправено положение с крака разтворени на широчината на раменете.

  • Прехвърлете тежестта на тялото си върху десния си крак и приклекнете леко, а левият кръстосайте зад десния, стъпвайки с него на пръсти.

  • Отскочете и сменете позицията на краката, огледално на предходната.

  • Правете повторенията последователно с клек върху левия и върху десния крак до отказ.

Катерач с усукване

катерач с усукване

Целеви мускулни групи: трицепс, гърди, корем, дупе и бедра

  • Застанете в позиция за лицеви опори

  • Енергично повдигнете дясното си коляно към гърдите, след което веднага го завъртете наляво с усукване на долната част на гърба.

  • Върнете в начална позиция и повторете с левия крак.

  • Упражнението отново се прави до отказ.

Туистове с колене върху фитнес топка

туист върху фитбол

Целеви мускулни групи: трицепс, гърди, корем, рамене

  • Застанете в позиция за лицеви опори, като поставите коленете си върху фитнес топка, а дланите ви на пода.

  • Завъртете коленете си диагонално към левия си лакът, след което върнете в начална позиция и ги завъртете към дясното коляно.

  • Повторете  туистовете до отказ.

Полукръгове с пети върху медицинска топка

полукръгове на фитбол

Целеви мускулни групи: бедра и дупе

  • Легнете на пода и вдигнете крака върху фитнес топка, като коленете ви трябва да са свити под ъгъл от 90 градуса.

  • Започнете да правите полукръгове с издърпване и избутване на топката с пети.

Тазобедрени усуквания от страничен мост

тазобедрени усуквания от страничен мост

Целеви мускулни групи:рамене, корем, дупе

  • Легнете на лявата си страна, вдигнете се в страничен мост подпирайки се на лакът, а десния ви крак е върху левия. Дясната ви ръка се поставя върху кръста.

  • Завъртете бедрата си така, че ханшът ви да застане срещу пода.

  • Върнете се в начална позиция и повторете по 15 пъти на всяка страна.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноСнимкиЗдравни съветиСоциални грижиОрганизацииИсторияНовиниНормативни актовеХранене при...Алтернативна медицинаДиетиРецептиТестовеПсихологияБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители