Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Тренировъчна програма за отслабване със спринтове

Тренировъчна програма за отслабване със спринтове

Тренировъчна програма за отслабване със спринтове - изображение

Спринтовете са трудни, но тяхното предимство е, че за разлика от кроса, отнемат много по-малко време. Всеки от вас, който е готов да натовари всяка една своя крачка до максимума за няколко брутални минути, ще бъде възнаграден с по-голямо количество изгорени телесни мазнини, засилен метаболизъм, дори и когато почивате и запазване на мускулната маса. Ето какво може да ви предложат интервалните спринтове:

Увеличават силата

Проучванията показват, че високо интензивните интервални спринтове помагат за увеличаване на броя на митохондриите в организма... Повече митохондрии означава, че тялото ви може да използва повече енергия, а самите мускули се зареждат много по-добре.

Увеличават изгарянето на мазнините

Въпреки, че са кратки като време, спринтовете увеличават рязко разходът на мазнини с до 75%.

Предпазват и изграждат нови мускули

Спринтовете имат анаболен ефект. Нарастването на мускулите вероятно се дължи на бързото издърпване на влакната. Това е в ярък контраст с лекият крос.

Следващата програма е за начинаещи и е чудесен начин за опипване на почвата. При всеки спринт, времето е една минута, като тя включва самото тичане плюс почивката (тя може да бъде заменена от лек джогинг или ходене). Така ще достигате до пиковият интензитет многократно.

Програмата се изпълнява в рамките на 6 седмици, като резултатите от нея са изключителни.

Седмица Време за спринт Време за почивка Общ брой спринтове
1 10 секунди 50 секунди 10
2 11 секунди 49 секунди 11
3 12 секунди 48 секунди 12
4 13 секунди 47 секунди 13
5 14 секунди 46 секунди 14
6 15 секунди 45 секунди 15

 Забележка: Преди спринтовете направете динамична загрявка, за да предпазите мускулите и ставите си от травми. Можете да заложите на Джъмпинг Джак, напади, клякания, подскоци и други.

Програмата се прилага 2 до максимум 3 пъти седмично. Не се фокусирайте върху сърдечен пулс, Vо Мах и други показатели, просто тичайте възможно най-бързо.


Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноСнимкиЗдравни съветиСоциални грижиОрганизацииИсторияНовиниНормативни актовеХранене при...Алтернативна медицинаДиетиРецептиТестовеПсихологияБотаникаКалкулаториПроизводителиЛечения