Начало Спорт Влез във форма Упражнения Тонус и бодър дух Упражнения за тонизиране на ръцете с помощта на вашето бебе

Упражнения за тонизиране на ръцете с помощта на вашето бебе

Упражнения за тонизиране на ръцете с помощта на вашето бебе - изображение

Ако имате желание да направите тренировка за тонизиране на ръцете, то може да използвате всичко под ръка с достатъчна тежест, включително и вашето дете. Всъщност, то ще е не по-малко щастливо от Вас, докато правите упражненията, което допълнително ще Ви зареди с положителни емоции и ще Ви даде стимул. Така тренировката, освен за поддържане на формата на майките и татковците, е идеален начин за забавляване на децата през почивката.

Упражненията могат да се правят навсякъде както вкъщи, така и на открито, дори на плажа, а единственото нещо, което Ви трябва за тях е добро настроение. Оптималната тежест на детето за упражненията е около 10 килограма, но може варира от  7-12, в зависимост от физическата подготовка на родителите. Направете 3 серии по 10 повторения от всяко едно упражнение, като ако имате сили и желание и след това, започнете отново с първото.

Упражнение 1 - Бицепсови сгъвания

Целева група мускули: Бицепси

  • Вземете детето в ръце, така че да е с гръб към вас.
  • Стегнете кръста, корема и цялото тяло и без да местите лактите повдигнете детето нагоре.
  • След това бавно го спуснете до долу.
  • Стремете се тялото ви да е изправено по време на движението и да не се клатите.
  • За да забавлявате детето може да броите раз-два-три, да издавате звуци или да казвате "хоп".


Упражнение 2  Повдигане на с изпънати напред ръце

Целева група мускули: Предна част на делтовидните мускули, трапецовидните мускули, мускулите на трупа.

  • Това упражнение е по-трудно от предходното и за много от майките ще е трудно да го направят с по-голямо дете.
  • Застанете прави, държейки детето в ръце с лице към вас.
  • Стегнете тялото и повдигнете детето с изпънати напред ръце
  • Стремете се кръста и гърба да са максимално стегнати.
  • Направете колкото повторения можете.

Упражнение 3 - Повдигне нагоре

Целева група мускули: Горна част на гърдите, трицепси, странична част на делтовидните мускули.

  • Хванете детето под мишниците и го вдигнете с гръб към вас.
  • Стегнете тялото и го повдигнете вертикално нагоре.
  • Задръжте за секунда и спуснете до нивото на гърдите Ви.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноАлтернативна медицинаСнимкиЛайфстайлЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти