Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За релеф 3-дневна програма за релеф за начинаещи

3-дневна програма за релеф за начинаещи

3-дневна програма за релеф за начинаещи - изображение

Много често при влизането в тренировъчната зала, начинаещите не знаят от къде да започнат. Вървят между уредите, гледат какво правят напредналите и започват да ги имитират, без да питат нищо, от където идва и проблемът. Трябва да се разбере, че има различни програми според степента на напредналост и според това, за какво се работи – дали за изчистване на излишните мазнини, дали за увеличаване на обема на мускулната маса и така нататък. Много от начинаещите искат моментално да станат много големи, но първото нещо, на което трябва да се обърне внимание е релефът. Ето защо ви предлагаме тази тридневна програма за релеф за начинаещи, която ще ви помогне изключително много, при първите ви стъпки в бодибилдинга.

Тук важи правилото да се спазва правилната диета и да оставяте между тренировките по 1 почивен ден. Вижте програмата:

programa-za-relef-ponedelnik

programa-za-relef-sryada

programa-za-relef-petak

Още по темата:

4.3, 3 гласа

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортРецептиЛайфстайлСнимкиСоциални грижиОрганизацииЛюбопитноИсторияНовиниНормативни актове