Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване 30-минутен празничен високоинтензивен план за отслабване

30-минутен празничен високоинтензивен план за отслабване

30-минутен празничен високоинтензивен план за отслабване - изображение

През цялата година тренирате усилено за изграждане на красиво тяло, стегнати и изчистени от мазнини мускули, но когато дойдат празниците, следва недоспиване, богато наредени трапези и консумация на много и не особено здравословна храна. Следват преяждания и нанасяне на много щети на коремната преса и не само. Знаете за какво говоря. С всеки изминал ден в празнуване, релефът на мускулите постепенно се запълва с мастна тъкан и се губи, а най-добрият начин за избягване на това е да направите „контраатака“ на огромния брой калории, които приемате с един страхотен тренировъчен план.

Как работи този план

Хубавото е, че тренировките са само по 30 минути. Лошото, че за това време вие ще изгорите огромно количество калории, но това ще стане с цената на много, много усилия. Заради липсата на много време около празниците, тренировките са изградени около големите многоставни упражнения и такива само с тежестта на тялото, с екстремно малко или никакви почивки. Към многоставните се включват клековете, мъртвата тяга и пресите с щанга и дъмбели за рамене и гърди, като те водят до изгаряне на много калории. Структурирането им с кратки периоди на почивка ще избута интензивността още по-далече от обичайните за вас. Кръговете от упражнения с тежестта на тялото са бърз и ефективен начин за изгарянето на калориите и за възпламеняване на метаболизма, без да се налага да ходите до фитнес залата. Всички 5 тренировки се правят за 30 минути.

Направление

За големите многоставни упражнения отидете във фитнес залата. За останалите дни, когато правите кръговете с тежестта на тялото, ще тренирате в домашни условия. Можете да разпределите тренировките си така: понеделник, сряда и петък във фитнес залата, а вторник и четвъртък у дома. Можете да премахнете напълно почивните дни, за още по-голяма интензивност.

Тренировките

Първи ден (във фитнес залата)

Изпълнете всички упражнения едно след друго за 5 кръга! Можете да правите почивка между упражненията за 30 секунди.

УпражненияКръговеПовторения
Хакен клек510
Гребане с дъмбел с една ръка510
Раменни преси с щанга510
Набирания55-10

Втори ден (вкъщи)

Изпълнете всички упражнения едно след друго за 5 кръга!

УпражненияКръговеПовторения
Клек с изпънати напред ръце530
Лицеви опори с тясно поставяне на ръцете525
Повдигане на краката от лег520
Пълзене с изпънати крака515

Трети ден (във фитнес залата)

Изпълнете всички упражнения едно след друго за 5 кръга! Можете да правите почивка между упражненията за 30 секунди.

УпражненияКръговеПовторения
Преден клек с щанга510
Вдигане на дъмбели от лежанка510
Кофички на успоредка за трицепс510
Странични напади със задържане на пудовка пред гърди510

Четвърти ден (вкъщи)

Изпълнете всички упражнения едно след друго за 5 кръга!

УпражненияКръговеПовторения
Люлка с пудовка510
Тръстърс с пудовка/и 510
Клек със задържане на пудовка пред гърди5

10

Коремни преси510 

Пети ден (във фитнеса)

Изпълнете всички упражнения едно след друго за 5 кръга! Можете да правите почивка между упражненията за 30 секунди.

УпражненияКръговеПовторения
Клек с щанга510
Придърпване на горен скрипец с широк хват пред гърди510
Вдигане на щанга от наклонена възходящо лежанка510
Клек със задържане на тежест пред тялото510

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноСнимкиЗдравни съветиСоциални грижиОрганизацииИсторияНовиниНормативни актовеХранене при...Алтернативна медицинаДиетиРецептиТестовеБотаникаКалкулаториПроизводителиЛечения