Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За релеф 30-минутна тренировка на открито за страхотно тяло

30-минутна тренировка на открито за страхотно тяло

30-минутна тренировка на открито за страхотно тяло - изображение

Топлите месеци предоставят една чудесна възможност за изграждане и поддържане на страхотно тяло, като тренировките навън носят изключително много ползи. Чистият въздух ви позволява да дишате по-пълноценно, а изборът на красиво място допълнително води до успокояване на ума ви, като вие ще мислите единствено и само за набелязаните цели. Тренировката включва изпитани упражнения, които със сигурност ще доведат до желаните от вас резултати, като те са така комбинирани, че да успеете да ги изпълните за половин час. Следвайте реда им, тъй като това е важно за правилното разпределяне на мускулното натоварване.

  1. 90 секунди Джъмпинг Джак

  2. 20 лицеви опори с широко разтворени ръце

  3. 60 секунди Джъмпинг Джак

  4. 15 лицеви опори

  5. 30 секунди Джъмпинг Джак

  6. 10 лицеви опори

  7. 15 бързи лицеви опори с „ходене“ - застанете в позиция за лицеви опори, краката остават статични през цялото време, а с ръцете започвате да „ходите“ назад в посока краката и след като ги достигнете (вече сте застанали в позиция, при която сте наведени и докосвате върха на пръстите на краката) се върнете обратно в начална позиция. Повторете!

  8. 30 секунди китайска почивка (планк)

  9. 12 бързи лицеви опори с „ходене“

  10. 45 секунди китайска почивка

  11. 10 бързи лицеви опори с „ходене“

  12. 60 секунди китайска почивка

  13. 30 сумо Джъмпинг Джак - това е вариация на традиционния Джъмпинг Джак, при която при свалянето на ръцете се прави клек, до достигане на бедрата успоредно на земята, а краката са широко разтворени. Упражнението осигурява едно изключително аеробно натоварване.

  14. 50 бързи кофички за трицепс – застанете с гръб към стол, пейка или лежанка, клекнете и поставете ръцете си върху ръба (лактите са изпънати), след което изнесете краката си напред, така че да можете да изпълнявате спусканията надолу при кофичките. Най-ниската точка на спускането ви е когато лактите ви се свият под прав ъгъл.

  15. 25 сумо Джъмпинг Джак

  16. 30 бързи кофички за трицепс

  17. 15 сумо Джъмпинг Джак

  18. 20 бързи кофички за трицепс

  19. 10 сумо Джъмпинг Джак

  20. 10 бързи кофички за трицепс

  21. 90 секунди Бърпи, без изпълняване на лицева опора

  22. 30 коремни преси

  23. 60 секунди Бърпи, без изпълняване на лицева опора

  24. 45 коремни преси

  25. 30 секунди Бърпи, без изпълняване на лицева опора

  26. 60 коремни преси

Почивките в тази тренировка се свеждат до минимум, като те са позволени единствено, за да си поемете въздух.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЛюбопитноЗдравни съветиЛайфстайлХранене при...НовиниАлтернативна медицинаДиетиРецептиТестовеПсихологияИсторияБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители