Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети 8 съвета как да направите вашата тренировка по-продуктивна

8 съвета как да направите вашата тренировка по-продуктивна

8 съвета как да направите вашата тренировка по-продуктивна - изображение

Има хора, които наистина хвърлят много усилия във фитнес залата, но при част от тях, дори и трениращи сериозно от дълго време, резултатите почти не се забелязват. Този слаб прогрес много често е дразнещ и обезсърчаващ. Причината може да се обясни само с 1 проста сентенция: Невежи фитнес треньори се опитват да обучават свои връстници. Те може да са запознати с упражненията, но дали са способни да свържат специфичната нужда на всеки трениращ, с подходящите движения? Едва ли... малко са тези, които наистина разбират нещата в истинската им същност. В този материал ще получите няколко съвета, които ще направят революция във вашият начин на трениране и така ще постигнете много по-високи резултати за кратко време.

Постигане на по-голяма сила

За постигането на по-голяма сила е необходимо да се тренира редовно и сериозно. Тук обаче се получава риск от един вид стагнация. Това е така, защото ефектът от упражненията намалява с времето, тъй като тялото се приспособява. За да се избегне застоят, трябва да се тренира по един по-специфичен начин. Ключът е да се направи един вид комбинация от обикновени тренировки и такива за издръжливост (с много повторения). По този начин ще започне да се повишава силата ви постоянно, без да се получават дупки на застой. Важното е и да се променят видовете упражнения в програмата, за да има още по-добър резултат.

Използвайте пълната амплитуда на движенията

Много от трениращите използват правилните техники, но не се прави пълната им амплитуда, от което се губи и ефективността им. Въпреки, че и така те водят до видими резултати, но те са само една малка част от това, което може да се получи при използването на цялото движение.

Правете упражнения, използвайки ластични ленти

Почти всяко упражнение може да бъде „усложнено“ с добавянето на ластична лента. Тази лента принуждава трениращият да работи в условията на допълнително напрежение, като по този начин мускулите получават още по-голям стрес и това води до тяхното нарастване.

Тренирайте внимателно при подобряване на слабостите

Когато трениращите открият, че имат изоставаща мускулна група, те хвърлят всички сили в оправянето на проблема. Това не е много разумно, тъй като прекаленото съсредоточаване върху даден мускул и правенето на множество упражнения за развитието му може да доведе до претоварване и до започване на разграждане на мускулните клетки (от което самият мускул намалява, вместо да расте). Затова действайте внимателно и просто започнете да включвате тези изоставащи мускулни групи в нормалният ви работен ритъм.

Техниката „мека пауза“

Когато трениращите правят много повторения в сериите, много често те вдигат и свалят тежестта с резки движения. Така се получава един вид използване на инерцията и по-слабо използване мускулите. Това води до по-малък напредък на растежа. Ето защо е важно да работите бавно, за да получите максимални резултати.

Техника на индукцията

Когато правите тласкане на щанга от лежанка, не оставяйте гравитацията да свърши работата вместо вас, а вместо това стегнете гърба и един вид издърпайте лоста към гърдите си. Така ще натоварите не само гърдите и ръцете, но и още една голяма мускулна група.

Смазване на механизма“

Когато се включва ново упражнение в програмата ви, вие първо трябва да разучите правилната техника на изпълнение, преди да започнете да използвате по-големи тежести. Голяма част от трениращите пропускат този момент и директно преминават към упражнението с натоварена щанга, дъмбели или машина, от където идва и неправилната форма и загубата на ефективност.

Увеличете мускулната маса на гърба – тя е вашата основа

При изпълнение на голяма част от упражненията, силната мускулатура на гърба играе основна роля за предпазване от контузии. За да постигнете по-голяма сила и размер в тази мускулна група, комбинирайте издърпващи и комплексни упражнения. Не се концентрирайте върху прекалено много повторения, по-скоро фокусът ви трябва да бъде насочен към по-големите натоварвания с малко повторения.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлСнимкиРецептиХранене при...Здравни съветиДиетиЛюбопитноСоциални грижиНовини