Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тонус и бодър дух Стрийт фитнес тренировка за зареждане с енергия през пролетта

Стрийт фитнес тренировка за зареждане с енергия през пролетта

Стрийт фитнес тренировка за зареждане с енергия през пролетта - изображение

Със затоплянето на времето, вече нямате никакви извинения да излезете навън и да направите една хубава тренировка. Ново проучване установи, че тренировките навън могат да намалят депресията и да редуцират излишните килограми, а по този начин се намалява риска от ранна смърт с не толкова маловажните 16%. Британският медицински журнал от своя страна установява, получаваният от слънцето витамин Д, има важна роля в имунната система, позволявайки й да се бори с простудите и грипа. Да, можете и да изпиете хапче, но е много по-приятно да отидете в някой парк и да тренирате там, докато слънцето ви зарежда с енергия.

Затова ще представя една базова тренировка, която можете да изпълните на всяка площадка за уличен фитнес, а и не само.

Набиране на висок лост с широк надхват

Хванете се за лоста с надхват (с длани обърнати напред), като вашите ръце са напълно изпънати и разтворени малко по-широко от раменете! Стиснете плешките заедно, издишайте и се наберете нагоре, така че брадичката ви да премине над лоста! След това се спуснете контролирано и бавно до стартовата ви позиция!

Повдигане на коленете от вис с усукване

Хванете се за лоста и увиснете на него! Краката ви трябва да са изпънати надолу и таза леко назад. Стегнете коремната си преса и вдигнете коленете си перпендикулярно на тялото и едновременно с това усучете таза си наляво, така че пищялите ви да застанат успоредно на земята и задръжте за секунда - две! Върнете се в начална позиция, след което повторете и на дясната страна! Това е едно повторение.

Кофички

Хванете се за лостовете на успоредката, с длани насочени навътре (една към друга), като ръцете ви трябва да са почти изпънати! Бавно се спуснете надолу, докато лактите ви се свият под прав ъгъл, като се стремите да ги държите близо до тялото си! След това рязко се вдигнете нагоре до начална позиция и преминете към следващото повторение!

Повдигане на краката от вис

Хванете се за лоста и увиснете на него! Краката ви трябва да са изпънати, а таза леко издърпан назад. Стегнете коремните си мускули и повдигнете краката си, докато застанат перпендикулярно на торса! Задръжте за момент, след което бавно спуснете краката в начална позиция!

Набиране на лост с тесен подхват

Хванете се за лоста с подхват (длани обърнати към вас) и ръце разтворени малко по-тясно от широчината на раменете ви! Наберeте се нагоре, докато главата ви излезе над лоста, стегнете гърба си за секунда, след което се спуснете надолу до начална позиция!

Лицеви опори

Застанете в позиция за лицеви опори, като ръцете ви са точно под раменете и тялото ви е изправено! Стегнете коремната си преса и се стремете цялата средна част на тялото да остане неподвижна през цялата фаза на движението! Така тялото ви ще остане в права линия. Бавно се спуснете към земята, докато гърдите ви достигнат на 2-3 сантиметра от нея, след което рязко се изправете до начална позиция с експлозивно изпъване на ръцете!

5.0, 3 гласа

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпорт