Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Повторенията като трик за изчистване на мазнините от тялото

Повторенията като трик за изчистване на мазнините от тялото

Повторенията като трик за изчистване на мазнините от тялото - изображение

Тренирате от едно известно време, но продължавате да не виждате тялото ви да се изчиства от мазнините? Значи, не правите нещата както трябва или следвате грешни модели. В такъв случай, трбява да обърнете нещата наопаки, за да можете да промените процесите, които се случват във вас.

3 серии по 10 повторения са се превърнали в нещо по подразбиране за повечето трениращи, независимо, независимо от индивидуалните нужди и целите. Това е общоизвестно като „Техниката на ДеЛорм“. Всъщност, този модел е бил създаден за рехабилитация на ранените американски войници по време на войната във Виетнам.

Проблемът с големите повторения е, че в последните повторения вие сте прекалено изтощени и това налага да се използват по-малки тежести, за да се приспособите към изискванията на серията. Разбира се, това се отразява на ефективността, защото с колкото по-големи тежести се работи, толкова по-добре.

Колко повторения трябва да се правят за горене на мазнините?

Ако не сте контузени, заложете на до 6 повторения в 5 серии! В случай, че сте свикнали с 10-те повторения, тогава избирайте такова тегло, че последното повторение да идва с отказа на мускулите, т.е. вдигате 10 пъти тежестта и нямате сили да направите дори и още само 1 допълнително повторение, това е много важно. Много хора подценяват 10-тото повторение, което идва с отказ, но това е голяма грешка.

Група:

Серии

Повторения

Интензивност

Използвана тежест

Жени І

3

10

Около 70%

По-лека

Жени ІІ

5

6

Около 85%

По-тежка

 

Ето и разликите, които и сами можете да видите при двата различни типа серии. Интензивността при по-леките тежести е по-ниска с 15%, а скоростта и мощта при концентричната фаза (при вдигането на тежестта), намалява с 31%. Има 1 видео на гуруто на пудовките Павел Цацулин, в който той измерва скоростта и мощта при изпълнението на повторенията. След първото повторение двата фактора вече са паднали на 92%, на 10-тото повторение те вече са 69%, а на 12-тото повторение вече са 53%.

Защо по-малкото повторения с повече килограми работи по-добре за топенето на мазнините и не добавя излишно много мускулна маса? Ефектите от този тип трениране предизвикват специфични адаптивни реакции във Вашето тяло, които насърчават функционалната чиста мускулна маса. Когато тялото е принудено да се адаптира към повишеното изискване на тежестите, то реагира с изграждане на повече контрактилни протеини в мускулите, което увеличава мускулната плътност и тонуса, а наред с това се горят много мазнини, които дават енергията за всички тези процеси. Резултатът е тяло като скала.

Редактор: Костадин Йочев

Още по темата:

0.0, 0 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСоциални грижиЛайфстайлНовиниСпортПсихологияЛюбопитноЗдравни съветиДиетиСнимкиАлт. медицинаИсторияХранене при...РецептиТестовеБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители