Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Съвети за отслабване с над 40 килограма

Съвети за отслабване с над 40 килограма

Съвети за отслабване с над 40 килограма - изображение

Затлъстяването е един от основните проблеми на развитите страни, като то се превръща във все по-голяма пандемия. Все повече от децата са със силно наднормено тегло, а излишните килограми водят до много по-сериозни последици от ниското самочувствие. Затлъстяването е сред основните причинители на някой от най-опасните болести, така че е време да му сложим край. Ще ви запозная с историите на шестима души, които са успели да свалят много килограми и продължават да спазват своите режими, за да постигнат перфектната форма. Ето как са се справили с излишните килограми:

Бриана

motivaciya-za-otslabvane-briana

„Загубата на тегло ми позволи да се чувствам по-уверена във всичко, което правя, а също и да се чувствам комфортно в собствената си кожа.“ Бриана е била 156 килограма и е успяла да свали цели 80 килограма.

Как е постигнала резултатите си

  1. Не си е поставяла цел колко точно килограма трябва да стопи. По-скоро целта е била да прави кросове по около 5 километра, но в най-тежкия си период тя едва е успявала да пробяга и 100 метра. Силната й воля обаче я кара да продължи и днес тя е участвала в множество състезания. Продължава да тренира и да се подготвя за все по-дълги и по-дълги дистанции, като през това време излишните килограми стават все по-малко.

  2. Истината е, че не трябва да се обезкуражавате“ - казва Бриана. Тя се сблъсква със застоя, който е типичен за трениращите, които правят едно и също без да променят нищо в своята програма. Сваля много килограми, докато достига бариерата от 90 килограма. В продължение на три месеца тя ту качва до 95 килограма, ту ги смъква отново до 90. Ефектът йо-йо започва да и действа много натоварващо, но тогава тя решава да промени начина и интензивността на тренировките си, както и хранителния си режим. В крайна сметка, всичко това води до положителен резултат и 90-килограмовата бариера е прескочена.

  3. Следете резултатите си! Всеки ден записвайте килограмите си, кръвното налягане, количеството на приета вода, вида на упражненията и приетата храна. Правете сравнение с резултатите ви от предходния месец, за да разберете как ви се отразяват нещата, които правите.

Джордън

motivaciya-za-otslabvane-jordan-lee

Нямах въздух, задъхвах се дори при най-елементарните движения. Затова реших да започна да тренирам, за да се справя с всички болести произлизащи от затлъстяването ми и в крайна сметка да продължа да живея.“ - споделя Джордън. В най-лошата си форма, той е тежал цели 204 килограма. Успял е да свали 125 от тях.

Как е постигнал резултатите си

  1. Той започва бавно. Първите дни само ходи по хълм, после започва да тича по 30 секунди в бавно темпо, а днес вече е участник в няколко триатлона.

  2. Направете го днес!!! Джордън решава, че вече предостатъчно е живял в капана на излишните килограми и притеснен за живота си, той предприема моментални действия. Това е началото на новият му живот.

  3. Тренира рано сутрин, като това е първото нещо, за което мисли след ставане от леглото. Това му се отплаща, както физически, така и психологически, като в останалата част на деня, той се чувства страхотно.

Кендис

motivaciya-za-otslabvane-candis

Сега съм в състояние да отговоря на депресиите в моя живот с тичане, вместо с храна. Миналата година завърших първият си полумаратон“ - с нескрита гордост заявява Кендис. Тя е тежала 190 килограма и е успяла до сега да свали 108, но споделя, че няма никакво намерение да спира до тук.

Как е постигнала резултатите си

  1. Заявява пред най-близките си хора (майка й и съпруга й), че ще свали определени килограми, а те от своя страна не престават да й го напомнят, когато тя е била обезсърчена.

  2. Започва да следи колко калории приема и колко всъщност са достатъчни за един ден. Това се превръща в игра за нея и в един момент осъзнава, че приема огромни количества храна, която всъщност не й е нужна. Започва да залага на храни с по-малко калории, но с по-висока хранителна стойност.

  3. Търси социална подкрепа. Присъединява се към няколко групи в Twitter и Facebook, като там се запознава с хора, които са минали по същия път като нея и с тях споделя успехите и провалите си, като те й дават много ценни съвети и я карат да не се чувства сама с борбата с килограмите.

Раян

motivaciya-za-otslabvane-rayan

След загубата на излишните килограми аз придобих увереност, благодарение на която се сдобих със сили, за да се боря с всички проблеми в живота ми“. Раян е бил с тегло 140 килограма и е свалил 45 от тях.

Как е постигнал резултатите си

  1. Започва да тренира заради влошаване на здравето му. В началото не е мислил, че ще загуби 45 килограма от теглото си, просто се е притеснил за състоянието си. След като започва да тренира, той вижда как килограмите започват да се топят малко по малко. Това му дава увереност и той постепенно превръща тренировките в начин на живот.

  2. Увеличава интензивността на тренировките. Започва с по-дълго ходене, след това преминава на джогинг из квартала и за финал прави спринтове. Заявява, че това го е оставяло без дъх, но постепенно свиква и дори преминава към интервалните тренировки.

  3. Залага на правилното хранене и на изучаването на основите на физически упражнения, което е истинският ключ за трайното намаляване на килограмите. Веднъж разбрал как да тренира, Раян започва да разширява програмите си, опитвайки нови неща.

Още по темата:

3.8, 5 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноДиетиСпортАлт. медицинаНовиниТестовеСнимкиЛайфстайлФизиологияЗдравни проблемиЛеченияБотаникаЗдравни съветиХранене при...ИсторияРецептиПсихологияПроизводителиКалкулатори