Начало Спорт Спортна медицина Спортни добавки Снабдяващи с хранителни вещества 3 хранителни добавки за мускулно възстановяване, които трябва да приемате преди сън

3 хранителни добавки за мускулно възстановяване, които трябва да приемате преди сън

3 хранителни добавки за мускулно възстановяване, които трябва да приемате преди сън - изображение

Когато става дума за мускулно възстановяване, много често говорим за съня. Забравя се, че процеса на възстановяване изисква и гориво, като например въглехидрати под формата на съхранен гликоген в черния дроб, мазнини, които са съхранени в мастните клетки и разбира се, аминокиселини, които възстановяват увредените мускулни влакна. Но какви хранителни добавки трябва да се вземат преди лягане, за да създавате качествена мускулна маса и да губите на мазнини?

Казеин

Освен факта, че той е основен макронутриент за изграждане на мускулите, този протеин ще ви помогне за изгарянето и на много мазнини. Казеинът е бавно действащ и изисква повече енергия, за да бъде усвоен, в сравнение с мазнините и въглехидратите. Той има способността да вкарва в кръвообращението бавен и постоянен поток от аминокиселини, което продължава с часове. Ясно е, че мускулите няма да се оформят за една нощ, но пиенето на казеин определено е най-добрата опция за възстановяване по време на сън, сред тежка тренировка.

Дозировка:

Изпийте 30-40 грама мицеларен казеин, разтворен в 250 милилитра вода, около 1 час преди лягане. Поради бавното му усвояване, той ще поддържа тялото ви анаболно състояние за цялата нощ.

Конюгирана линолова киселина

Конюгираната линолова киселина (CLA) е от групата на естествените мазнини, които помагат за изгарянето на мазнините и стимулират мускулния растеж. Това естествено съединение се свързва с омега-6 мастните киселини и може да бъде открито в млечните продукти, яйцата, агнешкото и телешкото месо. Не се произвежда от тялото, така че трябва да се набавя чрез храната и хранителните добавки.

Проучванията показват, че CLA спомага за изчистване на мазнините, чрез намаляване на складираните им количества в мастните депа, а от там и с ускоряването на метаболизма. Линоловата киселина не само помага за изгаряне на мазнините, но и предотвратява загубата на мускулна маса. Тя също така регулира щитовидната жлеза, което я прави най-добрата добавка за изгаряне на мазнини за жени, страдащи от тироид на Хашимото.

Дозировка:

Добавете 2-3 грама конюгирана линолова киселина към вашия казеинов шейк преди сън! Също така, приемайте и 2-3 грама след събуждане!

При прием на CLA вие няма да видите толкова бързи резултати, както при други хранителни добавки за отслабване и възстановяване на мускулите, но трябва да бъдете последователни и резултатите бавно ще започнат да се случват.

Гама аминомаслена киселина (GABA)

Гама аминомаслената киселина е аминокиселина и основният инхибиторен невротрансмитер в мозъка, което означава, че участва в предаването на нервните импулси. Тази аминокиселина забавя централната нервна система и ще ви помогне да се успокоите. Именно и това е причината да използвате гама аминомаслената киселина през нощта – вие ще подобрите съня си и наред с това възстановяването. Другата причина за използването на GABA е следната: според някои изследвания, тя увеличава отделянето на растежен хормон в кръвта. По-големите нива на този хормон водят до ускоряване на мускулното възстановяване, растеж и загуба на мазнини.

Дозировка:

Приемайте от 3 до 5 грама GABA преди лягане!

Направете тази лесна комбинация от суплементи за мускулно възстановяване и вие наистина ще усетите разликата в мускулното си възстановяване и горенето на мазнини. Не забравяйте и факта, че добавките няма да работят толкова ефективно сами по себе си, ако вие не правите балансирана диета и нямате добре структурирана тренировъчна програма и достатъчно време за почивка. Това са най-важните неща за мускулния растеж. 

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛеченияСоциални грижиЛюбопитноСъставкиИнтервютаСнимкиНовиниПроизводителиИсторияАлтернативна медицинаБотаникаОткритияНормативни актовеЛайфстайл