Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети 4 начина за елиминиране на мазнините от гърба

4 начина за елиминиране на мазнините от гърба

4 начина за елиминиране на мазнините от гърба - изображение

Изскачащите сланинки около зоната на закопчаване на сутиена и досадните гънки в задната част на ребрата наистина могат да понижат и най-високото самочувствие. А да се чувствате комфортно в собственото си тяло са нужни само малко усилия. Разбира се, насоченото изгаряне на мазнините в точно определена част на тялото е абсолютен мит и такова нещо не съществува, но въпреки това, със следващите съвети ще получите много бърз резултат и ще премахнете излишните мазнини от гърба.

Повишете темпото на кардиото

Ако сериозно сте се заели с премахването на мазнинките от гърба, вие трябва да се заемете сериозно с кардио дейност. Проучванията показват, че е нужно да се тренира по 60 минути, 5 дни в седмицата, за да се получи ударно отслабване.

За онези от вас, които нямате по цял час за упражнения, най-добрият вариант е кръговата високо интензивна тренировка, при която се получава и ефектът на последващото изгаряне. Този ефект се свързва с голямото натоварване, което води до продължаване на горенето на калории (над 200), дори до 24 часа след приключване на тренировката.

Фокусирайте се върху тонизирането на мускулите

Добавете упражнения, които оформят гърба, раменете и страничните (косите) коремни мускули, като това върши чудеса.

Практикувайте йога

Качествената силова тренировка и кардиото са ключови, но йогата също може да помогне за избавяне от нежеланите мазнини по гърба.

Хранете се умно

Изберете по-здравословни храни, гответе ги правилно и така ще спомогнете за по-лесното постигане на вашите цели. 

Още по темата:

4.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноДиетиЛайфстайлХранене при...Заболявания (МКБ)Алтернативна медицинаНовиниЛеченияСнимкиТестовеИсторияРецептиПсихологияБотаникаПроизводителиКалкулатори