Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тренировъчна програма на звездите Йога с Нина Добрев

Йога с Нина Добрев

Йога с Нина Добрев - изображение

Любимият начин за поддържане на формата на Нина Добрев е йогата и именно това ще бъде темата на днешния наш материал. Тази тренировка продължава само по 15 минути, като тя е тайната на перфектното тяло на холивудската звезда с български произход.

Ето и самите йога действия:

Легнете върху килим или йога постелка, като ще започнем с няколко разтягащи упражнения.

Стречинг за седалищните мускули

Изправете добре гърба си от легнало положение, свийте коляно към гърдите си, хванете го с две ръце с пружиниращи движения го притискайте към себе си и отпускайте след това. След 15-20 секунди сменете краката и повторете.

Стречинг за бедрата

От легнало положение, вдигнете единият си крак и го дръжте в изправено положение, като го държите с две ръце, поставени на задната част на бедрата. Вдишайте и издърпайте крака си възможно силно към себе си, без да свивате коляното. Задръжте така за 15 секунди, след което повторете с другия крак.

Прегърнете коленете си и се въртете наляво -надясно

От легнало положение, свийте коленете си и с двете ръце ги „прегърнете“. Дишайте бавно и спокойно и леко се въртете наляво и надясно в продължение на 20 секунди.

Задържане от въздушен велосипед

Приведете десният си лакът към лявото коляно и задръжте за около 5 секунди, използвайки косите странични мускули на корема. След това повторете с ляв лакът към дясно коляно. Ако не усещате силно натоварването на косите мускули, просто се завъртете още малко. Повторете по 5 пъти на всяка страна.

Странични завъртания на свити в коленете крака

Свийте краката си с към гърдите, поставете ръцете си странично на тялото, за да пазите равновесие с тях и започнете да накланяте коленете си наляво и надясно към земята. Направете 10 бавни повторения.

От същата позиция, след като приключите с горното упражнение просто изпънете краката си нагоре и направете още 10 повторения, като се стремите да достигате максимално близо до земята, но без да я докосвате.

Задържане във V-образна поза

Седнете на пода, легнете леко назад и вдигнете изпънатите си крака от от пода. Дръжте ръцете си Т-образно на тялото, успоредно на пода и задръжте в тази позиция за около минута. Ако това ви се струва трудно, тогава можете леко да присвиете коленете си.

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлСпортСнимкиАлтернативна медицинаЗдравни съветиЛюбопитноИнтервютаЗаведенияНовиниЛечения