Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За релеф Разбиваща тренировка за долната част на корема

Разбиваща тренировка за долната част на корема

Разбиваща тренировка за долната част на корема - изображение

Долната част на корема е най-трудната мускулна група, що се отнася до финото й орелефяване, по една проста причина – там най-бавно се изчистват мазнините. Именно затова, тук се налага да се комбинира правилния хранителен режим с кардио и силови тренировки. Днес ще ви представим 4 упражнения, които са съчетани в една от най-добрите силови тренировки за долната част на корема. С нея просто ще разбиете мускулатурата така, както не сте си и представяли.

В тази сесия ще почивате по 1 минута между сериите, а между отделните упражнения ще почивате по 15 секунди. Една серия включва последователното изпълнение на четирите упражнения, като всички те са правят от вис на висок лост. Нека започваме!

Снимка  Упражнение 

 Серии

начинаещи / 

напреднали

Повторения 
 

Повдигане на

коленете от вис

3/6  20
 

Повдигане на

изпънати крака

от вис

3/6  15
 

"Ходене" с

вдигнати успоредно

на земята крака

от вис

 3/6  15 секунди
 

Пълно повдигане на изпънати крака до лоста от вис

 3/6  10

 

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлДиетиХранене при...Новини