Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Съвети при тренировката за гръб

Съвети при тренировката за гръб

Съвети при тренировката за гръб - изображение

Ако сте от онези хора, които работят само за мускулите, които повече се показват (гърди, ръце, корем и рамене), то трябва да знаете, че за да имате плътност на мускулите и като цяло добре оформена горна част на тялото, то трябва да обърнете внимание и на гърба. Сега ще обсъдим темата с тази голяма мускулна група, за да постигнете по-голяма широчина и да натрупате повече маса.

Ето някои насоки, които ще ви помогнат в тренировките за гръб:

  • Използвайте надхват с поставяне на палеца над лоста. Така ще избегнете голямото натоварване на предмишниците и до голяма степен и това на бицепсите, а целият фокус ще бъде насочен към гърба.

  • Задържайки се на лоста, изнесете лактите си възможно най-назад, стараейки се да съберете плешките една към друга.

  • Съсредоточете се върху контракцията на мускулите, оставете егото си извън зоната за тренировки. Прекалено много начинаещи се „нахвърлят“ върху големите тежести още преди да са готови с тях и така никога не усещат как работят мускули в оптимален вариант за тях.

  • Независимо какви упражнения за гръб правите, запомнете едно нещо – винаги гърба трябва да бъде поддържан прав, а гърдите трябва да се държат напред.

  • Гърбът е много широка и комплексна мускулна група, така че за нейното развитие е нужно малко повече обем от работа, отколкото за останалите части на тялото.

Всички упражнения трябва да се изпълняват в перфектна форма, тъй като веднъж ако се свикне с неправилната форма, това ще доведе до много по-малък прогрес в растежа на гърба в бъдеще, а също така ще се получават и често различни по сложност травми и контузии.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноЗаведенияНовиниАлтернативна медицинаЛеченияЛайфстайлСнимкиРецептиПсихологияХранене при...ДиетиСоциални грижи