Начало Спорт Спортен дух Спортна мотивация и вдъхновение Той отслабна с 20 килограма, за да се пребори с високите си нива на холестерол

Той отслабна с 20 килограма, за да се пребори с високите си нива на холестерол

Той отслабна с 20 килограма, за да се пребори с високите си нива на холестерол - изображение

Днешната ни мотивираща история е за сингапуреца Цу Хон, който спаси своето здраве чрез коригиране на теглото си, за да понижи опасно високите нива на холестерол.

Хон е бил пълно дете, като нещата се задълбочават в зряла възраст. През годините той понякога решава да започне да тренира, след като неговата съпруга се безпокои за здравословното му състояние, но той бързо се обезсърчава, след като очаква мигновени резултати, а се оказва, че нещата се получават много много бавно. След един рутинен преглед при лекар, младият мъж разбира, че има изключително високи нива на холестерол и проблеми с черния дроб. Докторът му препоръчва да влезе в здравословните норми на телесно тегло за неговия ръст, тъй като затлъстяването само ще влошава с времето нещата.

Цу решава, че наистина е време да се вземе в ръце и комбинира редовните тренировки с хранителен режим с по-ниско съдържание на калории. Притеснението за здравето му го мотивира до краен предел и само за 5 месеца той отслабва с цели 20 килограма, до нормалните за неговата структура 60 килограма.

Как променя своето хранене? Просто намалява количествата на бързи въглехидрати и на преработени храни, като това включва белия ориз, хляб и газирани напитки и „натуралните“ сокове. Разбира се, той прави зареждащи дни, като си позволява по веднъж или най-много по два пъти седмично, при излизане с приятели, да съгреши със сладки неща или пица.

Според него е лесно да се поддържа правилния баланс между тренировките и начина на хранене с нормалния му живот. След като започва да тренира, той бързо открива, че това е един страхотен начин за облекчаване на стреса от ежедневните му задължения.

За него рецептата за щастие е лесна – семейство, правилно хранене и пътуване, а сега, след като тялото му вече е много по-красиво, щастието му е още по-пълно. Наред с подобреното здравословно състояние.

Какво би препоръчал преди и след тренировка? Разбира се, задължителни са загрявката, за повишаване на пулса и за предпазване на мускулите и ставите от травми, а също и последващото им изваждане от работен режим, с охлаждащи тялото разтягания. Цу също така обича да изяде парче плод или да изпие чаша кисело мляко след тренировката, като това помага за по-доброто му възстановяване.

Колко важно за него е да тренира? Изключително, това му помага да бъде много по-фокусиран, а най-голямата му жертва за постигане на желаните резултати е отказът от любимите му вредни храни.

Да не забравяме, че мотивацията му е допълнителна, след като цялото му семейство и близките му хора го подкрепят непрестанно. Макар, че за жена му, новият му вид е малко смущаващ, тя е свикнала да го гледа много по-пухкав, а сега се буди до доста секси мъж и това я прави... още по-горда от избора си.

А какво се е случило с нивата на холестерол? Те вече са в нормални граници и Цу Хон вече е спокоен за своето здраве. Той препоръчва на всеки, който има подобни на неговите проблеми да направи всичко възможно, за да защити здравето си. Не само заради себе си, но и заради хората, които го обичат и искат най-доброто за него.

Ето и начинът на тренировки на сингапуреца, който се промени, за да бъде по-здрав:

Понеделник Почивка или бягане 5-10 километра 
Вторник 30 минути високоинтензивна интервална тренировка за горна част на тялото 
Сряда 30 минути спринтове х 100 метра с по 1 минута почивка между тях 
Четвъртък 30 минути високоинтензивна интервална тренировка за горна част на тялото 
Петък 60 минути високоинтензивна интервална тренировка за издръжливост 
Събота  30 минути високоинтензивна интервална тренировка за горна част на тялото 
Неделя  30 минути спринтове х 100 метра с по 1 минута почивка между тях + 30 минути високоинтензивна интервална тренировка за цялото тяло

Още по темата:

5.0, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноБотаникаСнимкиСоциални грижиПсихологияЛайфстайлХранене при...Здравни проблемиАлтернативна медицинаНовиниМедицински изследванияТестовеЛеченияСпециалистиДиетиРецептиИсторияКалкулаториПроизводители