Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Домашна кардио тренировка с медицинска топка за цялото тяло

Домашна кардио тренировка с медицинска топка за цялото тяло

Домашна кардио тренировка с медицинска топка за цялото тяло - изображение

Медицинската топка е един чудесен и евтин уред, с който можете да тренирате както навън, така и в домашни условия. Топката е с диаметър 35 сантиметра и може да бъде от 1 до 11 килограма и е изработена от пластмаса, твърд каучук или синтетична кожа.

С медицинската топка може да се състави доста предизвикателна тренировка, която да подобри прогреса и като цяло спортните ви постижения. Чрез нея можете да увеличите мускулната си сила и издръжливост, координацията, баланса и гъвкавостта си.

За настоящата тренировка ще са ви нужни таймер и медицинска топка, а самата програма е за 4 седмици. Тренировките включват шест упражнения, които са насочени към всички части на тялото. Започнете с първото упражнение, като се стремите да извършите възможно най-много повторение, в рамките на препоръчаното време, след което починете и преминете към следващото упражнение! С всяка изминала седмица, предизвикателството трябва да се увеличава. Записвайте резултатите си, за да видите как върви прогреса ви!

График за тренировката по седмици

За седмици 1 и 2:

Изпълнете упражненията едно след друго с указаните почивки между тях, след което почивайте 90 секунди, преди да преминете към следващия кръг. Цялата тренировка се състои от 3 кръга.

За седмица 3:

Изпълнете упражненията едно след друго с указаните почивки между тях, след което почивайте 60 секунди, преди да преминете към следващия кръг. Цялата тренировка се състои от 3 кръга.

За седмица 4:

Изпълнете упражненията едно след друго с указаните почивки между тях, след което почивайте 60 секунди, преди да преминете към следващия кръг. Цялата тренировка се състои от 4 кръга.

Съвет: Препоръчвам на начинаещите да използват по-лека топка, а за търсещите по-голямо предизвикателство и увеличаване на силата, тежките топки са по-добър вариант.


Упражнения за тренировката

Коремни преси с хвърляне на медицинска топка към стена
 
  Първа и втора седмица Трета седмица Четвърта седмица

Работа / почивка

в секунди

 30 / 45  30 / 30  45 / 30
Лицеви опори с ръка върху медицинската топка (със смяна на ръцете)
  Първа и втора седмица Трета седмица Четвърта седмица

Работа / почивка 

в секунди

30 / 45 30 / 30 45 / 30
Глутеус мост върху медицинска топка
  Първа и втора седмица Трета седмица Четвърта седмица

Работа / почивка

в секунди

30 / 45 30 / 30 45 / 30
Удари на медицинска топка в земята
  Първа и втора седмица Трета седмица  Четвърта седмица 

Работа / почивка

в секунди

30 / 45 30 / 30 45 / 30
Клекове със задържане на медицинска топка пред гърдите
  Първа и втора седмица Трета седмица Четвърта седмица

Работа / почивка

в секунди

30 / 45 30 / 30 45 / 30
Напади и раменни преси с медицинска топка   
  Първа и втора седмица Трета седмица  Четвърта седмица 

Работа / почивка

в секунди

 
30 / 45 30 / 30  45 / 30

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСоциални грижиЛюбопитноАлтернативна медицинаЛеченияБотаникаЗдравни съветиСнимкиЛайфстайлДиетиХранене при...РецептиПсихологияТестовеНовиниИсторияКалкулаториПроизводители