Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Как да премахнете „паласките“ в 7 стъпки

Как да премахнете „паласките“ в 7 стъпки

Как да премахнете „паласките“ в 7 стъпки - изображение

За никого не е тайна, че паласките или наричани още любовни дръжки са едни от най-трудните за изчистване зони в тялото. Затова ви представяме 7 стъпки, чрез които да ви помогнем да се справите с този наболял проблем и да придобиете красиво тяло и самочувствие.

1 Паласките ще изчезнат много бързо по 2 начина

а) Интервални тренировки – Всяко едно от последните направени проучвания показват, че интервалните тренировки действат като горелка, която топи мазнините в коремната област и са много по-добри от монотонното кардио.

б) Здравословно хранене – Ако искате да постигнете много добри резултати, трябва да намалите до минимум всички преработени въглехидрати от хранителното си меню.

Заменете бързите закуски с плодове, зеленчуци и ядки. Загубата на паласките няма да се случи, ако до вас винаги имате капучино, Кока Кола или пица. Хранейки се с чисти протеини, богати на фибри зеленчуци и леки закуски като ябълки и орехи, вие увеличавате значително своите шансове за постигане на страхотни резултати.

2 Често срещана грешка е прекаляването с кардиото

Много от тези, които се опитват да скрият паласките си нямат достатъчно мускули, тъй като до сега не са тренирали активно. Това особено важи за жените, които първо започват да гладуват и при добро желание, залагат на кросовете сутрин. По този начин те губят и без това не толкова голямата си мускулна маса и така паласките не могат да бъдат „скрити“. Да, понякога фитнеса е игра на илюзии, много от големите културисти, които не са успели да изчистят мазнините в тази област преди състезание, разчитат на мускулите в гърдите и в гърба, които до някъде прикриват този недостатък.

Много по-добър вариант от кардиото с бавен крос на пътеката или навън е интервалната тренировка, при която се редуват цикли със спринтове, с такива с бавно бягане, което ускорява метаболизма до свръх високо ниво и тогава мазнините много по-лесно се изчистват от тялото.

3 Нещата не опират само до тренировките, 80% е начина на хранене

Много хора се провалят именно при спазване на подходящ хранителен режим, съгрешавайки с вредните, но много вкусни храни. Трябва да се осъзнае, че тайната е в дисциплината, която е мост между желанието за красиво тяло и постигането му.

4 Какъв тип интервални тренировки са подходящи?

След добра загрявка, изпълнете:

  • 20 секунди спринт или бърпи с висока интензивност

  • 40 секунди почивка

  • Повторете 6-8 пъти

  • Завършете с 5-10 минути охлаждащи мускулите разтягащи упражнения, а също така можете да заложите и на кардио с бавно темпо за 10 минути.

5 Развийте повече мускулна маса в гърба, раменете, гърдите и трапеца, за да създадете илюзия за по-малки паласки

Повечето хора, както споменахме, не разполагат с достатъчно мускулатура в тези части на тялото, и въпреки това се съсредоточават само върху намаляването на теглото си. Още повече, че самата мускулна тъкан гори много калории и колкото повече е тя, толкова по-лесно ще се получат нещата.

6 Възможно ли е да се покачват мускули и да се топят мазнини по едно и също време?

Мнозина специалисти твърдят, че не е възможно тези два процеса да се случат в едно и също време. Първо трябва да качите маса, след което да се изчистите. Това е вярно, но до известна степен може да се направят двете неща едновременно, чрез правене на 2 до 3 тренировки за цялото тяло седмично.

Използвайте 5 упражнения в тези тренировки, от които 1 за долната част на тялото, 1 избутващо упражнение за горна част, 1 упражнение за долна част на 1 крак, 1 издърпващо упражнение за горна част и 1 упражнение за корем. Тези 5 движения се правят последователно без почивка, след което се прави пауза от 60 секунди. Изпълняват се 3 кръга, като всяко от упражненията се правят с 8-12 повторения.

Завършете с интервална тренировка!  

Още по темата:

5.0, 2 гласа

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлСнимкиРецептиПсихологияЛюбопитноЗдравни съветиДиетиХранене при...Социални грижиНовини