Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване 2 ефективни упражнения за премахване на любовните дръжки, които да правите всеки ден

2 ефективни упражнения за премахване на любовните дръжки, които да правите всеки ден

2 ефективни упражнения за премахване на любовните дръжки, които да правите всеки ден - изображение

Премахването на любовните дръжки с упражнения невинаги е лесна задача, но с подходяща тренировка и постоянство може да постигнете много добри резултати.

Така наречените "любовни дръжки" или още паласки са една от проблемните зони за много жени, където, дори при леко напълняване, се натрупват значително количество мазнини. Така дори при жени, които имат нормално тегло, често се наблюдават "възглавнички" от двете страни над кръста, които ги отдалечават от мечтаното тяло.

Както при много други проблеми с фигурата и тук ключът е в постоянството, правилното хранене и добре подбраните упражнения. Няма как да постигнете добри резултати, ако разчитате само на диета или правите упражнения, но не внимавате как се храните.

Следващите упражнения са подбрани, за да бъдат максимално ефективни и да ангажират всички мускули на коремната стена. Така се стягат често отслабените повърхностни и дълбоки коси коремни мускули, които се разполагат в страничната част на корема — точно под паласките. Освен това самите упражнения са изключително динамични и вкарват тялото в аеробен режим на работа, което помага за ефективното изгаряне на мазнини по време на тренировка.

Такъв тип комбинация между кардио и упражнения за мускулите е класическа формула за оформяне на тялото и влизане бързо във форма. За да имате бързи и трайни резултати изпълнявайте упражненията всеки ден у дома, а поне 3 пъти седмично се занимавате и друг вид кардио и силови тренировки.

Подскоци от позиция за лицева опора

Това наглед просто упражнение е изключително натоварващо и изгаря много калории, поради което в началото ще ви е трудно да го изпълнявате повече от минута. Увеличавайте времето за изпълнение постепенно и не се отказвайте. Избиването на пот по челото е знак, че темпото, с което го правите, е добро.

Подскоци от позиция за лицева опора

  • Застанете в позиция като за лицеви опори - с длани под раменете. (А)
  • От това положение отскочете надясно, без да отлепяте ръце от пода, придвижвайки ходилата си близо до тях. (В)
  • След това отскочете обратно до начално положение (С) и веднага отскочете, но този път наляво (D).
  • Върнете се с отскок до изгодно положение и продължете по същия начин.
  • Упражнението трябва да се изпълнява без прекъсване между подскоците поне за 1 минута.

Коремни преси с кърпа

Това упражнение е изключително ефективно за стягане на корема и тонизиране на мускулите в цялата централна част на тялото. За него ще ви е нужна добра концентрация и баланс, което допълнително повишава неговата трудност.

  • Вземете хавлиена кърпа и я навийте на руло.
  • Седнете на пода и хванете навитата кърпа пред тялото.
  • Позиционирайте се така, че да може да запазите баланс само върху седалището си, повдигайки краката от пода.
  • Когато намерите правилната позиция, изпънете ръце напред, свийте крака към тялото и придвижете хавлията под бедрата ви.
  • След това, без да губите баланс по същия начин я придвижете отново пред корема.
  • Направете колкото можете повече повторения, но без да докосвате ходила до пода.
  • В началото може да правите упражнението и по-бавно, но се стремете да го изпълнявате правилно.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиАлт. медицинаЛайфстайлСнимкиПсихологияАнкетиЛеченияВидеоТестовеСпециалисти