Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Бърза тренировка от 3 упражнения за по-тънка талия

Бърза тренировка от 3 упражнения за по-тънка талия

Бърза тренировка от 3 упражнения за по-тънка талия - изображение

Една от зоните, която всяка жена иска да стегне и да изглежда максимално тънка е тази талията. С тази бърза тренировка от 3 упражнения се акцентира именно на тази зона, като се ангажират в голяма степен косите коремни мускули, които често се пропускат при други тренировки. Те обхващат диагонално корема между гръдния кош и таза и действат като корсет, който оформя талията.

За максимални резултати може да правите по 3 серии от всяко упражнение поне 3 пъти седмично и да ги съчетаете с кардио тренировка за изгаряне на мазнини.

Упражнение 1 - Повдигане на коляно със завъртане

При това упражнение се тонизират едновременно бедрата и коремните мускули.

  • Застанете прави с крака на широчината на раменете, а ръцете сгънете в лакти, свийте в юмруци и поставете пред тялото (боксьорска поза).
  • Използвайки косите мускули на корема, завържете горната част на тялото надясно, а след това по аналогичен начин наляво. При движението не местете краката, а акцентирайте на усукването в кръста.
  • Направете по 3 завъртания във всяка посока (фиг А.).
  • След третото завъртане надясно, повдигнете дясното коляно и го приближете към левия лакът (фиг. Б).
  • След това свалете десния крак на земята, повдигнете лявото коляно и го приближете към десния лакът.
  • Направете това по 12 пъти за всеки ръка-крак.

Упражнение 2 - Странични коремни преси

За разлика от класическите коремни мускули тук се ангажират най-вече косите коремни мускули и се балансира върху страничната част на седалището.

  • Легнете на една страна и се подпрете на левия си лакът.
  • Дясната ръка сложете зад тила.
  • Сгънете двата крака в коленете и отлепете ходилата от пода, без да ги разделяте.
  • Приближете коленете към десния лакът.
  • Задръжте за секунда, след което се върнете в изходно положение.
  • Направете 12 повторения на тази страна, след което още толкова и на другата.

Упражнение 3 - Извивки на тялото от седеж

  • Седнете на пода със свити колене и ходила стъпили на пода.
  • Изпънете двете ръце напред
  • Завъртете горната част на тялото наляво и изтеглете левия лакът назад, като оставите дясната ръка изпъната напред за баланс.
  • Върнете се до изходно положение, след което направете същото на другата страна.
  • Направете по 12 извивки за всяка страна.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиЛеченияЛайфстайлАлтернативна медицинаПсихологияСнимкиАнкетиТестовеСпециалисти