Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тренировъчна програма на звездите Кръгова тренировка за стройни крака на Кайла Итсинес

Кръгова тренировка за стройни крака на Кайла Итсинес

Кръгова тренировка за стройни крака на Кайла Итсинес - изображение

Манията по Кайла Итсинес става все по-голяма, а нейните почитатели вече се броят в милиони. Знаем, че в България също има много почитатели на нейните тренировки, затова днес ще ви покажем предложената от нея тренировка за стройни крака, която ще бъде интензивна и в два кръга. Те са микс от плиометрични (основно скокове) упражнения и такива за сила и изграждане на мускулатурата на краката упражнения. Кайла е избрала този тип тренировка, тъй като при нея се засягат всички мускули в долната част на тялото, горят се много калории, получава се доста добър хормонален отговор и тя е предизвикателна както за тялото, така и за ума.

Кръговите тренировка са такъв тип, при които две или повече упражнения се изпълняват като една супер серия без паузи помежду си, в определения им брой повторения. Кайла предпочита повторенията да се приключват в някакво определено време, за да може по този начин да се повиши интензивността на изпълнението. Например, един кръг за начинаещи може да включва 10 клека и 10 лицеви опори, които се изпълняват с редуване в продължение на 3 минути.

Днешната тренировка ще включва 7-минутни кръгове, с по 4 упражнения във всеки. Повторенията са различни за всяко упражнение. Дайте най-доброто от себе си за седемте минути и почивайте след като таймерът ви даде сигнал за края на зададеното време!

Тренировката, както споменах, ще се състои от 2 кръга, като трябва да ги изпълните по два пъти, което ще рече, че тренировката продължава 4 х 7 минути или 28 минути без почивките, които са от 30 до 90 секунди между всеки кръг, в зависимост от издръжливостта ви. Можете да пиете вода между рундовете, ако чувствате необходимост, но не прекалено много, за да не ви стане тежко и това да затрудни работата ви.

Преди да започнете, добре е да загреете за около 5 минути, като това може да се направи и с бързо ходене или леко тичане на място. Тъй като тренировката е високоинтензивна, не бих я препоръчал за напълно начинаещи. Бих ви посъветвал за 2-3 седмици да тичате леко сутрин по 20-30 минути или да ходите, вместо да използвате автомобила си, за да изградите една прилична кардио издръжливост и след това да започнете с тази тренировка. А ето я и нея:

Кръгова тренировка за стройни крака

Първи кръг

 

Втори кръг

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноЗдравни съветиНовиниАлт. медицинаЗаболявания (МКБ)ДиетиЛеченияПроизводителиСпециалисти