Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За релеф Макс 30 – кардио тренировката, която ще ви остави без дъх

Макс 30 – кардио тренировката, която ще ви остави без дъх

Макс 30 – кардио тренировката, която ще ви остави без дъх - изображение

Ако търсите наистина „дяволски“ добра кардио тренировка, която да ви осигури безумно добри резултати, то вие сте на правилното място. Това е една невероятна тренировка, която е част от програмите на един от най-популярните лични треньори в световен мащаб – Шон Ти. Днес ще ви представим тренировката за цялото тяло, която комбинира в едно плиометрична, кардио и интервална тренировка, като всички те се правят само с тежестта на тялото. Макс 30, както можете да се сетите от името, отнема само половин час и обхваща всички мускулни групи в тялото. Не си мислете, че нещата са лесни, тук ключовите думи са БЪРЗИНА и ТРУДНОСТ. Почивка се прави тогава, когато приключите работата. Само за 60 дни ще получите уникални резултати, като освен тотална промяна на тялото ви, вие ще имате и „чудовищна“ издръжливост и ще се чувствате в невероятна форма.

Нека преминем и към кратката тренировка Макс 30, която се състои само от 4 упражнения. Всяко от тях се прави в рамките на 1 минута, след което се преминава към следващото и така в 7 кръга.

Клек с ритник напред

  1. От изправена позиция бързо преминете в клек, с разтваряне на краката на широчина два пъти по-голяма от тази на раменете!

  2. Бързо се изправете и направете ритник напред, като крака ви трябва да се изпъне напълно!

  3. Отново се върнете в клек и повторете с другия крак!

  4. Това е едно повторение, направете възможно най-много в рамките на 60 секунди, след което преминете към следващото упражнение!

Бърпи с напад

  1. Поставете ръце на пода и отскочете назад, за да застанете в позиция за лицеви опори!

  2. Веднага след това с експлозивно движение се върнете до позиция клек, издърпвайки коленете си към гърдите!

  3. От тази позиция изнесете единия си крак назад и направете дълбок отпад (напад назад)!

  4. Изправете се и веднага направете следващото повторение. Отново целим най-много повторения за времето от 60 секунди.

Коремни преси „Звезда“

  1. Легнете по гръб, изпънете ръцете си назад без да докосвате земята, след това отлепете и краката от пода.

  2. Издишайте и използвайки коремните мускули свийте се в коремна преса, коленете ви са под ъгъл от 90 градуса и леко ги докосвате с ръце.

  3. Върнете се обратно в напълно изпъната позиция, отново без да докосвате земята с ръце и с крака и повторете.

  4. Направете възможно най-много коремни преси „Звезда“ за 60 секунди.

Силово ръкопляскане

  1. Застанете в позиция клек, с широко разтворени крака (2 пъти повече от широчината на раменете), като това е началната ви позиция!

  2. Отскочете във въздуха вдигайки едното си коляно към гърдите, а другия ви крак остава изпънат!

  3. В най-високата ви точка на скока плеснете с ръце, като ръцете ви се срещат под бедрото на вдигнатия ви крак!

  4. Върнете се в начална позиция и веднага направете следващото повторение. В следващия кръг сменете повдигания крак!

След приключването на това упражнение свършва и първия кръг, като след него отново започвате от първото движение и така в продължение на 7 кръга.

Успешна промяна на тялото!

Още по темата:

5.0, 3 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЛюбопитноЗдравни съветиЛайфстайлХранене при...НовиниДиетиАлтернативна медицинаИсторияТестовеРецептиПсихологияБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители