Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Начини за намаляване на коремните мазнини

Начини за намаляване на коремните мазнини

Начини за намаляване на коремните мазнини - изображение

Трудно ли ви е да влезете във форма? А дали мазнините в корема ви карат да се будите от сън, мислейки отново и отново как да ги изчистите? Ако отговорът ви е „да“, то трябва да направите някои промени в начина си на живот, за да получите фигурата на мечтите си. Без съмнение, коремните мазнини не изглеждат естетически добре, ако те започнат да се натрупват прекалено много, в дългосрочен план това може да повлияе много негативно на здравето ви, ако не бъдат овладени навреме.

Средствата за справяне с коремните мазнини са 3 – диета, спорт и промяна на начина на живот. Трите вървят ръка за ръка, и ако си мислите, че само с диета ще постигнете нещо, жестоко се лъжете. Всеки един от тези компоненти е важен. Днес ще ви дам няколко съвета, с които да промените начина си на живот, а що се отнася до тренировките, тях можете да откриете в нашата секция ВЛЕЗ ВЪВ ФОРМА>>Тренировки и програми.

Начини за намаляване на коремните мазнини

  1. Хранете се правилно – Можете да намалите коремните си мазнини с около 80% с консумация на правилните храни. Здравословната и балансирана диета е тази с адекватни количества макро и микро елементи. Много важно е да избягвате баничките и другите видове храни на крак. Залагайте на домашно приготвените ястия! Нямате време? Тогава се спрете на суровите плодове и зеленчуци (може и такива, варени на пара)!

  2. Пийте достатъчно вода – Хората са така устроени, че когато са жадни, уморени или гладни, чувстват едно объркване и крайният резултат е похапването на нещо мазно или сладко. Затова, винаги пийте достатъчно вода, а в топлите дни дори си носете бутилка в себе си. Препоръчителните минимални дози са от 6 до 8 чаши дневно, но това много зависи от теглото ви и от начина на живот.

  3. Правете кратки, но много интензивни тренировкиПоследните изследвания показват, че вместо да тренирате дълги часове или да тичате много километри, кратките, но много интензивни упражнения са много по-полезни за премахване на упоритите мазнини. Например, ако ходите на пътечката, увеличавайте скоростта за няколко секунди, след това се връщайте към ходенето! Редувайте такива интервали през цялото време!

  4. Кажете „не“ на захарта – Това е нещото, което ако не премахнете напълно от менюто си, то поне е задължително да го ограничите до минимум. Използвайте алтернативи като мед, екстракт от женско биле и стевия!

  5. Намалете приема на натрий – Разбира се, трябва да добавяте сол към храната си. Вместо натриева сол, можете да помислите за използването на калиева и морска сол. С някои хитри добавки като лимонов сок и подправки като пипер, вие ще намалите необходимостта от допълнително подсоляване на ястията си.

  6. Увеличете приема на витамин С – Този витамин е важен за секрецията на карнитин, съединение, което помага на тялото да преобразува мазнините в енергия. Освен това, той помага за блокиране на кортизола, който е хормона на стреса. А именно скокът в нивата на кортизола е основната причина за коремните мазнини.

  7. Включете в менюто си храни, които изгарят мазнините – Има много естествени начини за намаляване на коремните мазнини. Такива са храни като чесън, лук, джинджифил, лют червен пипер, зеле, домати и подправки като канела и горчица. Консумацията на няколко скилидки чесън и малко джинджифил всеки ден е много добро решение за метаболизма на мазнините.

  8. Консумирайте здравословни мазнини Когато се опитвате да се отървете от лошия холестерол, добавянето на добър може да е много добро решение. Авокадо, маслини, кокосово масло, ядки и риба са някои от добрите източници на добър холестерол.

  9. Не пропускайте закуската – Мнозина смятат, че ако пропуснат закуската, това ще им помогне да отслабнат много бързо. Напротив, това е голяма грешка. Така се увеличава подуването на стомаха и тялото се принуждава търси начин за справяне с глада, а най-бързия източник на енергия е белтъка от мускулите, което води до техния разпад. А именно мускулната тъкан е ключ за топенето на мазнините. Последните проучвания за различните начини за намаляване на коремните мазнини разкриват, че честите хранения, но с по-малки количества храна е ключ към поддържането на здравословен метаболитен процес, което е важно за контролиране на теглото. Не е задължително винаги да ядете готвени ястия, можете да помислите за неща като ядки, сурови плодове и зеленчуци или задушени зеленчуци.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноДиетиСнимкиХранене при...Здравни съветиЛайфстайлПсихологияРецептиСоциални грижиНовиниАлтернативна медицинаИсторияТестовеБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители