Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тонус и бодър дух Програма за грациозни ръце

Програма за грациозни ръце

Програма за грациозни ръце - изображение

Тонизирането на трицепсите и оформянето на раменете са от основно значение, когато става въпрос за красиви ръце. Настоящата програма включва три лесни за изпълнение упражнения, които се изпълняват 2 дни в седмицата по 2 до 3 серии, като благодарение на тях ще си върнете елегантността и грацията. Ето ги и тях:

Оформяне на раменете с повдигане на гири пред тялото (с разтворени под формата на V ръце)

V-obrazno-ramenno-povdigane

Вземете 2- до 4-килограмова гира във всяка ръка и застанете с краката на ширината на раменете, ръцете са до тялото (A). Вдигнете гирите докато ръцете ви застанат успоредно на пода и задръжте за 1 секунда (Б), след което върнете в начално положение. В горно положение, ръцете ви трябва да са разтворени под 45 градуса и погледнати отгоре да изглеждат като буквата V. Направете 12-15 повторения. Ако се налага да люлеете тялото си или използвате инерцията в помощ на повдигането, то това е сигнал че сте взели по-тежки гири. Заменете ги с по-леки, за да изпълнявате движенията чисто.

Оформяне на горната част на гърба, бицепсите, трицепсите и раменете с раменни преси

Ramenni-presi

Вземете по една гира във всяка ръка и застанете с крака на ширината на раменете, коленете са леко свити. Дръжте дъмбелите точно над раменете, дланите са една към друга (A). Вдигнете тежестите нагоре, докато ръцете ви се изправят над главата (Б). Задръжте за 1 секунда, след което започнете бавно да сваляте гирите обратно в начално положение. Направете 6-8 повторения.

Оформяне на бицепсите, трицепсите, горната част на гърба, задната част на раменете и на корема с ренегатско гребане

renegatsko-grebane

Вземете по една гира във всяка ръка и застанете в позиция за лицеви опори, като краката ви трябва да са леко разтворени, за да можете да запазите опора (А). Повдигнете дясната си ръка до момента, в който гирата достигне до нивото на гърдите ви, а лявата ръка е на пода и пази опора (Б). Свалете гирата в начална позиция, след което повторете същото движение с лявата ръка. Това е едно повторение. Направете между 6 и 8 за серия.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлРецептиНовиниЛюбопитноСоциални грижиОрганизацииИсторияНормативни актовеЗдравни съветиАлтернативна медицинаЛечения