Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване 10-минутна тренировка със скачане на въже за изгаряне на мазнините

10-минутна тренировка със скачане на въже за изгаряне на мазнините

10-минутна тренировка със скачане на въже за изгаряне на мазнините - изображение

В търсене на бърз начин за сваляне на натрупаните излишни килограми през зимата, днес ще ви покажа как за 10 минути можете да изгорите доста калории, и то с упражнение, което е познато от детските години – скачане на въже.

Тренировка със скачане на въже за изгаряне на мазнините

Упражненията се изпълняват по 1 минута, без пауза между тях. За 10 минути ще изгорите над 100 калории, а това горене ще продължи и доста време след като сте спрели, тъй като се получава ефекта „следтренировъчно изгаряне“.

Време

Движение

0:00-1:00

Скачане на въже със събрани крака

1:00-2:00

Скачане на въже с тичане на място

2:00-3:00

Джъмпинг Джак (без въже)

3:00-4:00

Скачане на въже с тичане на място с повдигане на коленете нагоре

4:00-5:00

Скачане на въже със странични подскоци със събрани крака

5:00-6:00

Скачане на въже със събрани крака

6:00-7:00

Скачане на въже с тичане на място

7:00-8:00

Джъмпинг Джак (без въже)

8:00-9:00

Скачане на въже на пръсти с високо вдигане на коленете

9:00-10:00

Високо скачане с прекарване на въжето два пъти под краката

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноСнимкиЗдравни съветиЛайфстайлХранене при...НовиниДиетиАлтернативна медицинаИсторияРецептиПсихологияТестовеБотаникаЛеченияПроизводителиКалкулатори