Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети 12 тайни за ускоряване горенето на мазнините в тялото

12 тайни за ускоряване горенето на мазнините в тялото

12 тайни за ускоряване горенето на мазнините в тялото - изображение

Тук ще ви покажем 12 тайни за ускоряване на горенето на мазнините, които използват професионалистите от света на фитнеса.

  1. Със спринт към успеха – спринтирането не само увеличава атлетичността ви, чрез изграждане на бързо потрепващи мускулни влакна, но и е много ефективно при изгарянето на мазнините. За целта, правете 2-3 тренировки със спринтове на седмица. Например, можете да съсредоточите върху издръжливостта при спринта, правейки няколко серии по 400 метра. В другата тренировка можете да отделите време на скоростта, правейки например 10 серии по 50 метра спринт.

  2. Заложете на многоставните упражнения – направете тези упражнения ваш приоритет, тъй като те натоварват по няколко мускулни групи едновременно и така изгарят много повече калории. Клековете и мъртвата тяга са най-добрите сред тези многоставни упражнения, като и двете имат доста варианти на изпълнение, така че няма опасност да ви омръзнат бързо. Можете да ги използвате по два пъти седмично във вашите тренировки.

  3. Заложете на Табата тренировките – Табата интервалите са един от любимите ми начини за повишаване на интензитета на тренировката ми. Можете да изберете упражнения като лицеви опори, алпинист, скокове върху някаква висока основа (пейка, стълби или други) и други, като работите 20 секунди, почивате 10 и правите общо 8-10 серии. Опитайте се да включите поне по 1 табата тренировка седмично! Това е чудесен начин да комбинирате тренировката с тежести и кардиото в едно.

  4. Помислете за прием на СLA – Конюгираната линолова киселина е мастна киселина, която се открива в млечните и в повечето месни продукти. Тя може да помогне в борбата с излишните мазнини, особено срещу тези, които се получават в областта на талията. Приемайте по 1-3 грама тази добавка всяка сутрин!

  5. Преборете стреса – Стресът повишава нивата на кортизол, който ви кара да задържате мазнини в областта на корема и долната част на тялото. Затова си осигурете достатъчно сън и си дайте поне 1 свободен ден в седмицата, в който да правите любимите си занимания!

  6. Включете супер серии в тренировките си – Когато комбинирате две упражнения и ги изпълнявате без никаква пауза вие поддържате сърдечната си честота висока, а така се горят повече калории.

  7. Контролирайте вашата кръвна захар Твърде много циркулиращата глюкоза в тялото ви могат да увеличат инсулиновия отговор, което ще увеличи мастните ви запаси с течение на времето. За да запазите стабилни нивата на глюкозата, аз ви препоръчвам да опитате с хром пиколинат, който играе и важна роля за правилното използване на протеините, мазнините и въглехидратите.

  8. Увеличете приема на протеини – Уверете се, че приемате достатъчно протеини, за да получите повече от своите тренировки. Опитвайте се да включвате протеини във всяко ваше хранене! Общият ви дневен прием е добре да бъде около 2-3 грама на килограм телесно тегло.

  9. Тичайте сутрин на празен стомах – Правете кардио преди първото си хранене за деня. Така тялото ви е по-вероятно да използва мазнините като енергиен източник, когато запасите на гликоген са вече изчерпани. Започнете с по 30 минути, по 3-4 пъти седмично!

  10. НІІТ на тренировъчна пътечка – Високоинтензивните интервални тренировки са сред най-добрите за горене на мазнините. Тук се редуват много интензивни периоди на работа с такива, при които работите по-умерено. Винаги започвайте с поне 5 минути загряваща сесия! След нея бягайте с нормално темпо за 2 минути, а след това направете спринт за 30-60 секунди. Повтаряйте тази схема в цялата продължителност на тренировката, която може да бъде от 20 до 40 минути! Пътечката е страхотен уред, тъй като тук можете да настройвате както скоростта, така и наклонът на бягането, което ще предизвика тялото ви по най-добрия начин.

  11. Почивайте по-малко – За да добавите повече калорийно изгаряне към вашата тренировка с тежести, работете кръгово! Когато преминавате от едно упражнение към следващото, без да правите паузи, вие увеличавате много сърдечната си честота и така увеличавате топенето на мазнините, докато тонизирате мускулите си. Можете да редувате кръгове за долната и за горната част на тялото, и така да се натоварите изцяло. Опитайте да почивате само по 30-40 секунди между всеки кръг от упражнения!

  12. Опитайте и дроп сериите – Те са чудесен начин за увеличаване на притока на кръв към мускулите, повишаване сърдечния ритъм и стимулиране на мускулния растеж, което в крайна сметка води до ускоряване на метаболизма. За да направите дроп сериите, изпълнете упражнението с избраното тегло, след което намалете теглото и продължете с повторенията! Продължете да сваляте, докато не достигнете до отказ! Тази техника можете да използвате веднъж или два пъти седмично, като я добавяте към последните серии за всяка мускулна група.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноДиетиСнимкиХранене при...Здравни съветиЛайфстайлРецептиПсихологияНовиниСоциални грижиТестовеАлт. медицинаИсторияБотаникаЛеченияПроизводителиКалкулатори