Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване 15 минути за интензивно отслабване

15 минути за интензивно отслабване

15 минути за интензивно отслабване - изображение

Внимание! Точно когато си мислите, че тренировките за отслабване не могат да се правят бързо, ние ви представяме една наистина луда и интензивна тренировка, която ще извае силуета ви, а най-доброто в случая е, че отнема само 15 минути. Колкото и да сте заети, винаги можете да отделите толкова време, така че нямате никакво извинение.

Това не е тренировка, която можете да изпълнявате всеки ден. Препоръчваме ви да заложите на нея по веднъж или два пъти в седмицата. От посочените по-надолу упражнения се правят по три кръга. Всяко движение се прави в рамките на 30 секунди, като се почива само между отделните кръгове, но не и между самите упражнения (те преливат едно в друго).

Обяснение на упражненията

Бърпи

Застанете в изправено положение, със събрани крака. Клекнете и поставете ръцете си на пода, след което изтласкайте краката си назад, заставайки в позиция за лицеви опори. Със същото енергично движение върнете краката си обратно и веднага скочете експлозивно нагоре. При приземяването заставате отново в начална позиция и повтаряте възможно най-много пъти за определеното време (Още информация за Бърпи ще намерите тук).

Изгарящи бедрата напади

Съберете крака и клекнете, това е стартовата ви позиция. От нея, леко отскочете напред и направете напад с десния крак, след което веднага се върнете в изходна позиция. На следващото повторение направете същото движение, но с другия крак. Сменяйте постоянно краката, като позицията ви трябва да бъде постоянно ниска и коленете свити. Старайте се да правите нападите бързо. (Вижте картинката, за да ви стане по-ясно упражнението)

Изгарящи напади

Напади с подскок

Направете напад напред, като това ще е стартовата ви позиция. От него, скочете нагоре и при приземяването отново застанете в напад със същия крак напред. След като повторите упражнението 30 секунди с единият крак, сменете краката и повторете с другия (вижте заглавната снимка).

Бързо бягане на място

Застанете леко приведени и с крака разтворени на широчината на раменете. Започнете да тичате на място, възможно най-бързо, като ги вдигате възможно най-малко от земята (за да постигнете по-голяма скорост).

Клекове с широко разтворени крака

Разтворете краката си два пъти по-широко от раменете и правете кляканията внимателно, тъй като сухожилията ви ще са поставени под сериозно напрежение. Ходилата могат да са с пръсти насочени навън, като се старайте коленете винаги да са над глезените.

Удари с ръце от седеж

Седнете на пода със свити крака, облегнете се леко назад и вдигнете леко ходилата си от земята. Започнете да правите прави удари с ръце възможно най-бързо, като ги насочвате диагонално на тялото си – лява ръка към дясно коляно и дясна ръка към ляво (Вижте картинката)

Удари с ръце от седеж

Още по темата:

3.8, 4 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноСнимкиЗдравни съветиХранене при...ЛайфстайлНовиниДиетиИсторияАлтернативна медицинаРецептиТестовеПсихологияБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители