Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети 5 начина за отслабване без диета

5 начина за отслабване без диета

5 начина за отслабване без диета - изображение

Омръзнаха ли ви диетите? Всеки ден излиза нова мода в начина на хранене, за да можете отново да обуете любимите си дрехи – консумация на бебешки храни, на зелева супа, на ябълки и какво ли още не. Най-притеснителното е количеството на храната в тези нови диети, които обикновено са минимални и след известно време прилагащите диетите започват да чувстват зверски глад, нахвърлят се на по-големи количества и резултатите в крайна сметка са по-лоши от тези в началото на този начин на хранене.

Това, което много хора не осъзнават е, че ако те направят само малки промени в начина си на живот, това ще доведат до отслабване, без дори да го осъзнават.

Диетата е най-важното нещо, това не може да се отрече. Все пак, ако промените някои от другите си навици в допълнение към нея, това ще ви донесе много повече успехи в отслабването. Ето някои от любимите ми съвети за изчистването на излишните килограми, които не включват диета:

  1. Пийте повече вода – трябва да се стремите да пиете най-малко 0,03 х телесното си тегло вода. Да кажем, че тежите 60 килограма х 0,03= 1,8 литра вода дневно. За целта се опитайте да настроите тялото си по график! Какво имам в предвид? Вземете маркер и разчертайте бутилката си за вода на няколко равни части, като на всяка напишете определен час! Старайте се до достигането на този час вече да сте изпили определеното количество вода!

  1. Яжте по-често, но по малко – целта ви трябва да бъде между 6 и 8 хранения за деня, като 2 от тях трябва да бъдат по възможност със здравословни храни. Може би сте чували за тази схема на хранене, много от културистите я прилагат, но за това си има напълно обяснима причина. Честото хранене поддържа метаболизма висок и е ключ към поддържането на здравословно тегло и избягването на подуването на корема. Отново, както и при пиенето на вода, можете да си направите график. Толкова е просто, но много ефективно!

  2. Оцветете вашата чиния – чували ли сте някога, че трябва да ядете „цветовете на дъгата“? Не е тайна, че консумацията на храни в различни цветове осигурява витамини, минерали и антиоксиданти, които подхранват тялото. Всеки цвят съдържа свои собствени хранителни вещества:

cvetovete-na-hranata

  • Червен – ликопен и антоцианини

  • Оранжев – витамин С, каротеноиди и биофлавоноиди

  • Жълт – вещества, които насърчават доброто храносмилане и оптималното функциониране на мозъка

  • Зелен – лутеин и индоли

  • Син и лилав – антиоксиданти и вещества, предпазващи от стареенето

  • Бял – хранителни вещества повишаващи имунитета

  1. Тренирайте – според изследванията, жените, които правят редовни тренировки губят с 40% повече мазнини, в сравнение с тези, които водят заседнал начин на живот. Освен това, когато не се тренира, загубените килограми са 75% от мазнините и 25% от мускулната маса. В този случай се получава едно много нежелано явление. Хората реално изглеждат слаби, но тялото им е меко и сякаш затлъстяло, а другият вариант е да е слабо, но мускулите са отпуснати и без никакъв тонус. Факт е, че ако тренирате, ще изгорите повече калории, а в същото време след топенето на мазнините ще вкарате мускулите си в перфектна кондиция.

  2. Правете разходки след вечеря – превръщането разходките в навик е страхотна идея. Това ще ви помогне да се отпуснете, няма да чувствате тежест в стомаха и ще изгорите допълнителни калории.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноДиетиСнимкиХранене при...Здравни съветиЛайфстайлРецептиПсихологияСоциални грижиНовиниТестовеАлтернативна медицинаЛеченияБотаникаИсторияПроизводителиКалкулатори