Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Спортна подготовка Муай тай тренировъчна програма

Муай тай тренировъчна програма

Муай тай тренировъчна програма - изображение

Муай тай е боен спорт, който трениращите превръщат в начин на живот. За най-добри резултати, тренировките се правят през ден, за да има време тялото за възстановяване. В противен случай, то ще достигне до максималния си потенциал и няма да успее да го надхвърли. Когато тялото е отпочинало, мускулите му са в перфектна кондиция и така се избягва риска от получаване на тежки контузии.

График на тренировъчния ден

Сутрин

5:00 ч. Крос 5 километра

5:40 ч. Спринтове по 50, 80 и 100 метра – 5-10 серии

6:00 ч. Основни упражнения с дъмбели, щанги и скачане на въже

6:20 ч. Условен бой със сянка

6:25 ч. Треньорът показва нови удари и комбинации

6:30 ч. Усвояване на новите удари на боксова круша (изпълняват се до 5 рунда)

Почивка и закуска

8:00 ч. Основни упражнения само с тежестта на тялото

8:10 ч. Лек масаж на крайниците

8:15 ч. Плуване

8:25 ч. Разговор с треньора за проведената до тук тренировка и получаване на съвети за подобряване на изпълнението

Следобед

15:30 ч. Крос 3 километра, скачане на въже и основни упражнения с тежестта на тялото

16:00 ч. Условен бой със сянка в 3 рунда

16:20 ч. Разговор с треньорът за обясняване на нови техники и комбинации

16:30 ч. Спаринг 3 рунда

16:50 ч. Работа в клинч (хващане, освобождаване и хвърляния)

17:00 ч. Работа на лека боксова круша

17:20 ч. Отпускащи мускулатурата базисни упражнения

17:40 ч. Плуване

18:00 ч. Разговор с треньора за проведената тренировка и получаване на съвети за подобряване на изпълнението.

Това е стандартна тренировка в муай тай кампусите в Тайланд. Всеки лагер може да си създаде индивидуална тренировъчна програма, спрямо отделните бойци и техните настоящи цели.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлСоциални грижиОрганизацииЛюбопитноИсторияНовиниНормативни актовеЗдравни съветиСнимкиХранене при...