Начало Спорт Влез във форма Упражнения Кардио Спринт на гребен тренажор

Спринт на гребен тренажор

Спринт на гребен тренажор - изображение

Спринтът на гребен тренажор представлява върховна кардио тренировка, която изгражда мускулите и гори калории както никога досега. Опитайте този силов тест на издръжливостта – достигане на 2000 метра гребане, в серии по 60 секунди. Изследванията показват, че ако правите 10 сесии (с 4-6 спринта и останалите в спокойно темпо), само за четири седмици, вие ще намалите времето за постигане на тези 2000 метра с 45%.

Спринтът подготвя трениращите да поддържат високо темпо за по-големи дистанции. Поставете си като времева цел за 2 километра 7:15 минути.

Ето и няколко съвета за подобряване на формата ви и постепенно намаляване на времето за преминаването на разстоянието:

Поставете краката си

Наведете се леко напред и свийте краката си така, че пищялите ви да са вертикално нагоре. Хванете ръкохватката на тренажора, като ръцете ви са свити леко в лактите.

Работете усилено

Изтласкайте експлозивно с краката си разтваряйки леко коленете, като в същото време издърпвате ръкохватката.

Завършете движението със сила

Облегнете се назад, стегнете корема, седалищните мускули и бедрата и издърпайте ръкохватката до слънчевия си сплит.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортХранене при...ЛюбопитноЗдравни съветиСнимкиЛайфстайлНовини