Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Видове движения за предмишница с щанга

Видове движения за предмишница с щанга

Видове движения за предмишница с щанга - изображение

Съществуват две основни движения за предмишница, които могат да се изпълняват с права щанга. Това са сгъване и разгъване на китките. За предмишницата могат да се използват и дисковете, като това разширява обхвата на тренировката с още две движения. Вижте кои са видовете:

Сгъване в китките с права щанга

При изпълнението на това движение, най-добре е да използвате стабилната опора на лежанка, за да се получи добро изолиране и да не се включват други мускулни групи. В този случай трябва да застанете на колене. В случай, че предпочитате да изпълнявате това движение от седеж, тогава можете да сложите предмишниците си върху бедрата си и така да работите за тази мускулна група. Тук се използва подхват, като дланите се поставят на широчината на раменете. Правете максимална амплитуда, като сериите са 3 с по 20 повторения. Не използвайте големи килограми и почивайте по около минута между сериите.

Разгъване в китките с права щанга

Движението е също като горното, но тук се използва надхват. Сериите и повторенията също са идентични.

Навиване на въже със завързан диск на лост

При това движение се натоварва и предното рамо, тъй като трябва да се държи лостът хоризонтално. Навиването се прави с движения само в китките, без да се получава включване и на лакътните стави. Тук няма серии и повторения, достатъчно е да навиете, а след това да развиете въжето по няколко пъти, до отказ. Дискът трябва да бъде достатъчно лек, за да може да се направят поне 3 навивания. При развиването не пускайте диска да пада свободно, а го задържайте и спускайте бавно. Това движение има експлозивен ефект.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиИзследванияНовиниЛюбопитноФизиологияЛайфстайлСнимкиСпециалистиЛечения