Начало Спорт Влез във форма Тренировъчни съвети Върховен списък на съветите за бързо изгаряне на мазнини

Върховен списък на съветите за бързо изгаряне на мазнини

Върховен списък на съветите за бързо изгаряне на мазнини - изображение

Това е нашият списък за 60-те най-добри съвета за бързо стопяване на излишните мазнини в тялото, който ще ви помогне да влезете във форма за изключително кратък период от време. Без да губим време, нека преминем директно към същността:

  1. 500 калории могат да бъдат изгорени за не повече от 5 минути, включително почивките. Достатъчно е да направите 10 спринта по 100 метра.

  2. Носете суитчър преди тренировката! Тялото изгаря много повече калории, когато мускулите ви са топли.

  3. Сервирайте храната си в по-малка чиния! По този начин ще ограничите по естествен начин количеството на приетата храна и съответно на калориите.

  4. Заменете майонезата и заквасената сметана с цедено кисело мляко, за да намалите приема на калории!

  5. Яжте ядките обелени от люспата им! Отстраняването на люспата има психологически ефект и е доказано, че докато я белите, мозъка започва да предава сигнали на стомаха за ситост. По този начин можете да изядете до 50% по-малко ядки от обикновеното и да се почувствате сити, в резултат на този психологически ефект.

  6. Дъвчете дъвка без захар с аромат на мента след като сте консумирали малко количество храна! Мозъка улавя този аромат и го приема като сигнал за спиране на нуждата от хранене. Така с малко храна ще можете да заситите глада си.

  7. Консумирайте сурови ядки вместо бързите закуски и сладките!

  8. Започнете да практикувате ащанга йога! При нея ще изразходите до 350 калории за сесия.

  9. Правете веднъж седмично тренировки на празен стомах. Този метод помага за поддържане на висок адреналин и ниски нива на кръвната захар.

  10. Правете комбинации между крос и спринтове в интервали! Това е един от най-добрите начини за ускоряване на метаболизма ви.

  11. Консумирайте протеин на закуска вместо въглехидрати!

  12. Намерете си партньор в тренировките. Според изследванията, това може да намали пропуск на тренировка с 35%.

  13. Консумирайте много вода! Един от най-честите неблагоприятни ефекти от дехидратацията е чувството на глад.

  14. Избягвайте пържените храни! Яжте яйцата варени или на очи, а месото и рибата печени!

  15. Отидете на басейн или на море! Плуването е едно чудесно аеробно упражнение. Освен това, във водата могат да се правят още редица упражнения, които ще изваят тялото ви по перфектен начин.

  16. Правете си редовно снимки, за да следите прогреса си! Така, виждайки как сте изглеждали преди и как сте сега може да ви мотивира и да ви покаже кои зони имат нужда от допълнително подобрение.

  17. Избягвайте да слагате сметана в кафето си! Можете да спестите 100 калории чрез замяната й с обезмаслено мляко.

  18. Карайте колело колкото можете по-често! Един част колоездене изгаря 500 калории.

  19. Правете тренировки на крос тренажор! Вие ще увеличите консумация на калории, тъй като ще включите и мускулите на ръцете в играта.

  20. Включете плодовете в хранителния си режим! Добавянето на плодове в протеиновия шейк ще увеличи количеството на фибри.

  21. Включете авокадото във вашето меню! То е фантастичен източник на здравословни мазнини.

  22. Пийте чай, особено зелен, тъй като той е великолепен източник на антиоксиданти, които помагат за изгаряне на повече калории!

  23. Изненадвайте тялото си с чести промени във вашата тренировъчна програма! Не допускайте мускулите ви да се адаптират, тъй като това ще доведе до спиране на прогреса им! Препоръчвам ви това да се прави на 6 до 8 седмици.

  24. Увеличете цялостния ви прием на протеини за деня, за сметка на въглехидратите!

  25. Включете в тренировките си клековете с щанга! Правете ги с правилната форма! Клековете ангажират редица големи мускулни групи, с което се изгарят огромни количества калории.

  26. Не пропускайте тренировките за коремната мускулатура! Опитайте се да ги изпълнявате с тежести, тъй като те са мускули като всички други и имат нужда от добро натоварване, за да растат!

  27. Намалете приема на въглехидрати! Започнете със 100 грама въглехидрати на ден, които се равняват на около 400 калории. Нека те бъдат от захар и от други рафинирани храни.

  28. Включете бял боб в диетата си! В него се съдържат много фибри и протеини и има изключителни свойства за изгаряне на мазнините. Можете да го направите на пюре, на яхния, в гърне или като салата.

  29. Комбинирайте кардио упражнения с вдигането на тежести! Можете да скачате на въже или карате велоергометър вместо почивка между сериите.

  30. Увеличете ежедневните си дейности, дори когато сте у дома! Не стойте на дивана пред телевизора! При всяка удобна възможност се опитайте да се движите, направете няколко коремни преси, лицеви опори, клякания!

  31. Опитайте се да внасяте в дома си само здравословна храна! Премахването на изкушенията ще ви помогне да преодолеете моментните слабости и ще ви държи в правилната посока. Всеки се е сблъсквал с нощния глад за сладко, но когато потърсите в хладилника или в шкафовете и намерите само полезни храни, това ще ви бъде от голяма полза в топенето на мазнините.

  32. Можете да се нахраните обилно веднъж в седмицата. Ако сте успели да си спазите стриктно хранителния режим в останалите 6 дни, това ще ви подготви психически и физически за следващата седмица.

  33. Скачайте на въже вместо да правите джогинг! Десет минути скачане на въже се равняват на 15 минути бягане, що се отнася до изгорените калории. Плюс това, при скачането се включват в движението и ръцете, което е още по-голямо предимство.

  34. Елиминирайте любимите си вредни храни от менюто си! Можете да „прегрешавате“ с тях, но това трябва да става много рядко, като така ще успеете да се справите с психическото натоварване от строгия хранителен режим.

  35. Не си правете дългосрочни планове! Правете нещата стъпка по стъпка! Краткосрочните цели са много по-лесни за изпълнение и така ще засилите доверието си в това, което правите. Това ще ви помогнете да постигнете много повече.

  36. Увеличете приема на фибри! Включете храни като леща, зеленчуци, круши и други! Фибрите повишават чувството за ситост и помагат на храносмилателната система.

  37. Яжте черен шоколад, вместо млечен! Той ви доставя енергия, без да консумирате захар.

  38. Не преяждайте след тренировка! Това ще унищожи всичко, което сте постигнали след тежката работа. Хранете се разумно, с умерени количества въглехидрати и с повече протеин.

  39. Включете бърпи във вашите тренировки. Това многоставно упражнение има фантастичен аеробен ефект, като активира цялото ви тяло.

  40. Качвайте се по стълбите, вместо да ползвате асансьора. За 10 минути качване на стълби, вие ще можете да изгорите 100 калории. Може да не ви се виждат много, но това са 100 калории повече, отколкото ще изгорите с асансьора.

  41. Започнете деня си с лицеви опори! Това ще ускори метаболизма ви и ще се отрази добре на горната част на тялото ви.

  42. Бъдете умерени с дресингите за салати! Вместо тях можете да заложите на балсамов оцет и зехтин! Така ще си спестите минимум 300 приети излишни калории.

  43. Ако се налага да ядете хамбургер, откажете картофките и сирената! Това са нови 300 калории, които няма да вкарате в тялото си.

  44. Следете какво ядете и пресмятайте калориите! Това е важно за успешния процес на изгаряне на мазнините. Ограничаването на калориите с 250 на ден ще ви донесе 1 килограм свалено тегло за един месец. Знам, че това е доста трудно, но е така само в началото. После ще свикнете и дори ще го правите несъзнателно.

  45. До днес знаехме, че закуската е най-важното хранене за деня. Нови изследвания показват, че периодичното гладуване помага за загубата на мазнини. Ако все пак обичате да закусвате, нека това бъде с някакъв протеин, вместо с въглехидрати.

  46. Избягвайте да се храните в ресторантите твърде често! Когато целите изгаряне на мазнини, 2 пъти месечно е напълно достатъчно за постигане на поставените задачи.

  47. Приготвяйте храната си сами! Това ще ви помогне да следите това, с което се храните.

  48. За да бъдете здрави, правете по 10000 крачки всеки ден!

  49. Вашето тяло се нуждае от 8 часа сън. Когато го лишавате от тази почивка, това „унищожава“ метаболизма ви.

  50. Правете набирания на висок лост в тренировките си за гръб! Те имат много по-добър ефект от придърпването на горен скрипец.

  51. Намерете начин да се справите със стреса! Той ускорява производството на хормона кортизол, който повишава апетита.

  52. Включете лютите чушки в менюто си! Те вършат чудеса с метаболизма.

  53. Премахнете преработените храни от менюто си и консумирайте само здравословни мазнини!

  54. Отделете време за сдъвкването на храната! Според проучванията, това ще ви помогне да намалите количествата на храната, която приемате, а и ще подпомогнете стомаха в обработването й.

  55. Тичайте повече! Опитайте се да увеличавате пробяганото разстояние всеки път! След няколко седмици сами ще се изненадате колко много сте постигнали.

  56. Може да ви звучи смешно, но домакинската работа гори значително количество калории – от 230 до над 400, в зависимост от самата дейност.

  57. Ако търсите най-чистото месо, което е много богато на белтъчини, това е щраусовото. То се намира трудно и със сигурност е скъпо, но пък е в пъти по-добро дори от телешкото.

  58. Намалете времето за почивка между сериите! Ако накарате мускулите си да работят по-усилено и сърцето да бие по-бързо, вие увеличавате значително броя на калориите, които изгаряте.

  59. Не се подлъгвайте по храните с 0 калории! Законите на страната позволяват на храни, които са с до 5 калории да бъдат отбелязани като такива с 0.

  60. Опитайте се да избягвате алкохола! Той намалява възможностите ви в тренировките и увеличава количеството на мазнините, които съхранявате. Ако все пак пиете алкохол, то избягвайте коктейлите! Вместо тях заложете на чаша вино или друга напитка с по-малко количество калории!

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлНовиниСнимкиЗдравни съветиРецептиПсихологияЛюбопитноДиетиХранене при...Социални грижиТестове