Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За релеф CrossFit® програма „Хелън“

CrossFit® програма „Хелън“

CrossFit® програма „Хелън“ - изображение

Хелън е една от любимите CrossFit® програми на голяма част от занимаващите се с този вид тренировки. Защо? Причината за това е, че с нея може да се разбере до къде са стигнали с тяхната физическа подготовка. Програмата съчетава тестове за кардио издръжливост и за сила.

Какво представлява Хелън

Тази CrossFit® тренировка е комбинация от 400 метра бягане, люлка с пудовка и набиране на лост.

Как се изпълнява

Трите упражнения се изпълняват възможно най-бързо. 400-те метра са по-скоро спринт, отколкото лек крос, люлката се прави с 24-килограмова пудовка в 21 повторения, а набиранията са 12 повторения. При приключването им се почива 90 секунди (постепенно намалявайте времето за почивка и когато се почувствате готови, изпълнете кръговете без спиране), след което повтаряте. Кръговете, които трябва да изпълните са три. Всеки път записвайте времето, за което сте изпълнили цялата програма и се стремете да подобрявате предходните времена.

Защо Хелън се използва като тест

Много просто. С всяко записване на времето, атлетите следят дали имат прогрес или регрес. Когато се подобряват резултатите, наред с тях се развива и по-добра физика. Ето защо, Хелън служи както за следене на постигнатите резултати, така и за постигане на по-красиво и хармонично развито тяло.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЛайфстайлЛюбопитноЛеченияЗдравни съветиСоциални грижиНовиниИсторияНормативни актовеАлт. медицинаБотаникаХранене при...ИнтервютаФизиологияИзследванияКлинични пътекиОрганизацииПсихология